    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z groźnymi psami?
    Date: Thu, 23 Jun 2005 14:04:45 +0200

    > Mieszasz dwie sytuacje.
    > Jedna, w której się pies rzucił, to na ulicy. Ten pies był zabezpieczony,
    > więc oprócz strachu i przewrócenia się nic się nie stało; urazu żadnego
    > córka raczej też nie ma.

    no to i tak nie zmienia faktu ze matka byla nie odpowiedizlana, bo ja bym
    automatycznie wzial dziecko za druga reke
    (oczywiscie mala bym na druga strone - siebie - wzial)

    > Druga, to ta w której amstaff biegł koło samochodu, w lesie, bez smyczy,
    > bez
    > kagańca. Chodzą i jeżdżą na rowerach ludzie, my mieliśmy też psa - na
    > smyczy. Ten przebiegł spokojnie - oprócz tego że stanął i popatrzył na
    > nas.

    tutaj pieniactwo, jest las, pies sie powinien wybiegac, a wypadki sie
    wszedzie zdarzaja,
    ktos Cie poprosil abys napisal ile osob zostalo zagryzionych w tym/zeszlym
    roku przez
    psy. Bo o to sie rozchodzi, ..
    i druga rzecz, ktos slusznie zauwazyl ze obcy pies mogl sie poprostu do
    jakiegos samochodu przyczepis,
    tego pod uwage nie wziales?

    > Była jeszcze trzecia, o której napisałem dziś, że rottweiler bez
    > zabezpieczeń odbiegł od właściciela w lesie i rzucił się na naszego psa.

    popatrz w staystykach policji ile pobic bylo wsrod ludzi, porownaj sobie z
    przypadkami
    w ktorych wystepuja zwierzeta i sie nie pień.

    p.