  • Data: 2003-01-10 07:51:37
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekawe czyli jak np podre sobie kurtke z powody np wystajacego gwozdzia
    > oni nie ponosza za to winy? bez komentarza . link
    > http://www.komunikacja.krakow.pl/mpk/regulamin.php

    Musisz sie zaczac sadzic z MPK KRakow... Jak im to udowodnisz to kto wie...

    > acha jescze jedna rzecz czy kontroler nie powinien byc ubrany stosownie do
    > wykonywanej pracy ?? w przepisach (patrz lin powyzej) nie ma nic na temat
    > jak powinni wygladac ale - skoro kierowcy sa w uniformach czy oni tez
    > przypadkiem nie powinni ?? - notabene czy tez inedtyfikatory nie powinni
    tez
    > miec przypietych na piersi (w prawie przewozowym pisze "umieszczone na
    > widocznym miejscu) na nie tylo otrwiraja portwel i tam jest ich
    > identyfikator. samo to stanowi moze stanowic podstawe do podejrzenia ze sa
    > podstawieni :) ??

    Nie musza byc. Policjanci tez sa w cywilu.
    Owszem, istnieje pewna grupa kontrolerow zawodowych, ktorzy pracuja w
    mundurach.

    A co do przypiecia to mozna, ale nie trzeba. "Umieszczona w widocznym
    miejscu" czyli taka, zeby sprawdzana osoba mogla sobie spokojnie obejrzec
    kto ja kontroluje (numer).

    > i na koniec przypomniala mi sie sprawa sadowa. podczas kontroli autobus
    > dojechal na nastepny przystanek i wysiadl srodkowymi drzwiami - ale
    > kontrolerzy wciagneli go do srodka i wystawili mandat. gostek ich
    zaskarzyl
    > i dostal jezli dobrze pamietam 7000 zl odszkodowania :)

    Jak go _wciagneli_ czyli uzyli sily to i owszem. Bo to jest przekroczenie
    kompetencji.
    A z drugiej strony chcialbym widziec stosunek ilosci spraw o niezaplacenie
    wezwania w stosunku do ilosci spraw o przekroczenie kompetencji przez
    kontrole.

    > leon

    pozdr
    eMeM