  • Data: 2003-01-09 17:32:58
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cały w tym ambaras,że to właśnie kanar każe złapanemu wysiąść z autobusu.
    > Nigdy się nie zdarza,żeby kanar spisywał w autobusie!!!

    Oj, coś rzadko Pani podrózuje komunikacją miejską. Chyba wszystkiego ze dwa
    mandaty w zyciu spisałem poza pojazdem (nie licząc tych spisanych przy / w
    radiowozie)

    > Z tym się zgadzam.

    Jeszcze raz powtarzam - zależy co rozumieć przez "uzycie siły". Bo jeśli np.
    prewencyjne wyklepanie pasażerowi miski, to ja również się zgadzam.

    pdr
    Olo