  • Data: 2003-01-09 22:17:06
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisa_(a):

    > Jeżeli ja mam prawo do pracy, to Ty masz obowiązek zatrudnienia mnie?

    Są różne uprawnienia, większości (a nawet powiedziałbym, że prawie
    wszystkim) z nich odpowiada obowiązek drugiej strony. W Twoim
    przykładzie drugiej strony po prostu nie ma. A dla przykładu art.15
    ustawy o Policji, gdzie określone są uprawnienia policjantów. Nic nie ma
    o obowiązku podporządkowania się - uważasz, że go nie ma?

    KG