    From: ts <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co moze kanar ?
    Date: Thu, 09 Jan 2003 07:42:29 +0100

    > Trzeba przeczytac do konca ten podpunkt:
    >
    > 4. Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona ma prawo:
    > 1) w razie odmowy zapłacenia należności - żądać okazania dokumentu
    > umożliwiającego stwierdzenie tożsamości podróżnego,

    Kaizen juz Ci odpowiedzial, on ma prawo zadac, ale to nie oznacza ze ja
    mam obowiazek mu okazac. Ale moge mu je podac, tyle ze bez okazywania
    dokumentu, a ze on mi nie chce wierzyc to juz jego problem.

    > Nie, policjant nie moze spisac za jazde bez biletu. Policjant asystuje przy
    > kontroli, na prosbe kontrolera ustalajac dane pasazera.
    Tak tylko ze jezeli przekaze moje dane osobowe kanarowi to ja na niego zloze skarge.

    Byc moze jest tak jak napisal Olo ze policjant moze je przekazac, ale ja nie jestem o
    tym przekonany

    a nie podal zadnych paragarfow na to.