  • 11. Data: 2005-10-15 17:31:20
    Temat: Re: Co mówić na sprawie
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > twierdziles ze programy masz ok,

    nie twierdziłem. Przecież ja ten wątek ciągnę już 3 dni.
    Wiadomo skąd ludzie biorą programy do domu, tego nie muszę tłumaczyc. Przed
    sądem zamierzam mówić, że programy ściągnąłem ze stron producenta lub z
    płyt dołączanych do czasopism. To jest legalne. Teraz muszę jakoś przekonać
    sąd, że znaleziony w sieci numer seryjny lub krak nie jest czynem
    zabronionym. Art. 118. 1. Kto wytwarza przedmioty przeznaczone do
    niedozwolonego usuwania lub obchodzenia technicznych zabezpieczeń przed
    odtwarzaniem, przegrywaniem lub zwielokrotnianiem utworu, albo dokonuje
    obrotu takimi przedmiotami, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności
    albo pozbawienia wolności do lat 3.
    Ja niczego nie wytwarzałem, tylko korzystałem z wytworzonego przez kogoś
    innego.
    Przejdzie ten numer?

    Jacek

  • 12. Data: 2005-10-15 19:05:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > nie twierdziłem. Przecież ja ten wątek ciągnę już 3 dni.

    3 dni temu tak, ale jak zaczynales mowic o sprawie (troche wczesniej) to
    twierdziles ze wszytsko miales legalne,
    tylko jedno zdjecie przedtsaiwajace ewidentnie mloda osobe,

> [...]
    > albo pozbawienia wolności do lat 3.
    > Ja niczego nie wytwarzałem, tylko korzystałem z wytworzonego przez kogoś

    art 269 b kodeksu karnego, nie przejdzie.

  • 13. Data: 2005-10-15 19:39:36
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-15 21:05 Przemek R... napisał(a):

    > art 269 b kodeksu karnego, nie przejdzie.

    Art. 269 dotyczy instytucyj państwowych. Krakowanie AutoCAD czy MS
    Office raczej pod to nie podchodzi.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 14. Data: 2005-10-15 19:51:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Art. 269 dotyczy instytucyj państwowych.

    w tym instytucji,

    >Krakowanie AutoCAD czy MS Office raczej pod to nie podchodzi.
    moim zdaniem podchodzi.

    P.