  • Data: 2004-09-13 11:08:02
    Temat: Re: Co mogę zrobić oszustowi?
    Od: Dominika Widawska <d...@m...ble.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Kochanowicz wrote:

    > To tyle, czekam na Wasze odpowiedzi.

    Nie za wczesnie na takie mocne slowa?
    Moze odeslij smycze i poczekaj na zwrot kasy, a dopiero gdy
    tej kasy nie odzyskasz, bedziesz mogl ewentualnie mowic, ze
    ktos Cie oszukal?

    Z tego, co opisales, wnosze, ze koles realizowal zamowienie
    nie komercyjnie, a w ramach jakiegos pospolitego, grupowego
    ruszenia. I pomylkowo badz dywersyjnie zamowil niewlasciwy
    wzor. Jesli tak jest, to szokuje mnie Twoja postawa.

    --
    Dominika

    jazda konna, Szczecin, Police i okolice
    http://www.konie.szn.pl/