  • Data: 2004-09-13 12:02:12
    Temat: Re: Co mogę zrobić oszustowi?
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Człowiek celowo i świadomie przysłał mi coś innego niż się zobowiązał i
    > wziął pieniądze. Nawet jeśli je zwróci, to jest oszustem.
    Z tego co piszesz to się pomylił a nie zrobił tego celowo. Więc nie jest
    oszustem, co najwyżej jest mało profesjonalny. Natomiast Ty starasz się o
    miano oszczercy.

    > A mnie dziwi twoja :| Uważam, że jeśli się z kimś umawiam to moim
    > obowiązkiem jest się wywiązać. Jeśli obiecam coś, to nie wystawię do
    > wiatru mówiąc "bo mi nie płacisz".
    Wina jest po obu stronach - wysłał Ci próbkę i nie zareagowałeś że jest
    zła - więc też się pomyliłeś.
    Jeżeli mowa sie o takich pieniądzach jak piszesz to faktycznie masz problem:
    zyciowy-)

    Facet się ewidentnie pomylił - co za różnica robić mu taki czy inny wzór.
    Proponuję policzyć do 10, wziąć głeboki oddech i spojrzeć na sprawę z
    nalezytą proporcją a nie przez szkło powiększające.

    --
    Piotr