eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jeśli sprzedawca odmawia reklamacji? › Re: Co jeśli sprzedawca odmawia reklamacji?
  • Data: 2005-04-22 18:35:05
    Temat: Re: Co jeśli sprzedawca odmawia reklamacji?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kicur napisał(a):


    > Bezpośrednio nie ma. Ale jeśli w Twoim żądaniu co do sposobu rozpatrzenia
    > reklamacji z tyt. niezgodności było żądanie zwrotu gotówki a sprzedawca nie
    > odpowiedział Ci w terminie 14 dni kalendarzowych - to uważa się to za odpowiedź
    > pozytywną, zgodną z żądaniem.

    Wątpię. Jeśli przepisy nie definiują takiej opcji to odnoszę wrażenie, ze
    takie żądanie jest z mocy prawa nieważne. Mylę się?




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.04.05 20:19 kam
  • 22.04.05 21:23 kicur
  • 22.04.05 21:32 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1