  • Data: 2010-02-07 15:55:07
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message
    news:hkkpn1$93q$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2010-02-06 22:34, RadoslawF pisze:

    > Ty mnie i innym ciemnoty nie wciskaj i nie każ sie pytać rodziców.
    > Sam w mięsnym w kolejkach niejedną godzinę przestałem.
    > A jak sobie chciałem z kolegami pod namiot w lecie wyjechać
    > to do mięsnego po puszki w kolejkę stawało się wieczorem,
    > kwitło pod sklepem do rana a rano okazywało sie że z zaplecza
    > wynieśli na sklep 5 (słownie pięć) mielonek.

    Ja pamiętam jak stałam z dzieckiem w kolejce po 5 ręczników ( tylko do 5
    szt. można było kupić). Jak babcię kocham :-)
    Z 5 godzin tak stałam. Te ręczniki mam do dzisiaj, bo to było solidne
    wykonanie. Duże i bardzo ładne te ręczniki.
    O kolejce po wędlinę i mięso to się nie bede wypowiadała, bo jak sobie
    przypominam to mi się niedobrze robi. Zajmowałam kolejkę i wychodziłam
    na powietrze.

    Ps. podaj rok! bo to ma zasadnicze znaczenie.
    ps2. jakie talony na TV? W ktorym roku?