  • 1. Data: 2004-11-14 14:55:04
    Temat: Co byście radzili? (reklamacja butów)
    Od: "-=ktos=-" <h...@g...pl>

    Witam wszystkich.
    Dwa tygodnie temu kupilam zimowe buty,ale mimo szczerych checi nie
    nadaja sie do uzytkowania. Problem w tym, że buty mają w środku przyszyte
    usztywnienie na pięte, które strasznie obciera kostke. Nawet po 5cio
    minutowym spacerze skóra na kostkach przeciera się i krwawi.
    Numer buta jest na pewno dobrze dobrany, więc pozostaje tylko wada
    fabryczna(chyba).
    Czy mam jakies podstawy do reklamacji ewentualnie zwrotu pieniędzy lub
    wymiany na inny model?
    Jeśli pójde zareklamować buty a sprzedawca odmówi ich przyjęcia jakich
    argumentów mogę użyć??
    Dodaje że moja wiedza z zakresu reklamacji jest znikoma dlatego z góry
    dziękuje za każdą odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-11-14 17:43:39
    Temat: Re: Co byście radzili? (reklamacja butów)
    Od: "Roman" <t...@o...pl>

    > argumentów mogę użyć??
    > Dodaje że moja wiedza z zakresu reklamacji jest znikoma dlatego z góry
    > dziękuje za każdą odpowiedź.

    Niedawno reklamowałem buty . Z pełnym skcesem. Wymiana na nowe. Według mnie
    powinineś rzetelnie opisac swoje problemy z tymi butami. Napisac jakie są
    według Ciebie przyczyny twoich problemów i czego oczekujesz po tej
    reklmacji. Polecam oczekiwania korzystne dla obu stron. Zwrot pieniadzy to
    ostateczność Jezeli to jest szanująca sie firma i dba o swoich klientów to
    powinna podejśc ze zrozumieniem do problemu. Acha jeszcze jedno. Pismo
    reklamacyjne przygotuj w formie załacznika do protokołu reklamacyjnego bo na
    nich zazwyczaj jest bardzo mało miejsca na opis przyczyny reklamacji a duzo
    na przyczyny odrzucenia:). Tak było w moim przypadku. Jezeli jesteś
    zaintresowany moge przesłać Ci dokumentacje mojej reklamacji.

  • 3. Data: 2004-11-14 23:07:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cn7rqq$lt3$1@nemesis.news.tpi.pl>, -=ktos=- wrote:
> [...]
    > argumentów mogę użyć??
    > Dodaje że moja wiedza z zakresu reklamacji jest znikoma dlatego z góry

    Pooglądaj archiwum tej grupy a jeszcze lepiej pl.misc.konsumenci po
    słowach "buty" "reklamacja" "niezgodność z umową" (plus wariacje
    gramatyczne wymienionych). Archiwum jest dostępne via groups.google.com.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-11-14 23:21:18
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "-=ktos=-" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymiany na inny model?
    > Jeśli pójde zareklamować buty a sprzedawca odmówi ich przyjęcia jakich

    1. Moze buty po prostu wymagaja "rozchodzenia"?
    2. Jelsi to jednak wada, to najpierw idz do sklepu, a jesi nic tam nie
    wskorasz mozesz odwiedzic Fedeacje Konsumentow - mozesz przez nich
    skontaktowac sie z bieglym, ktory wykona ekspertyze (koszt rozny, zazwyczaj
    ok. -dziesiat zl). Przy FK dzialaja polubowne sady konsumenckie, ktore takie
    sprawy rozstrzygaja b. szybko.
    Wpadnij tez na : http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    Reklamacje obuwia to sprawa bardzo powszechna.

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 5. Data: 2004-11-15 09:13:59
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    js wrote:
    > Przy FK dzialaja polubowne sady
    > konsumenckie, ktore takie sprawy rozstrzygaja b. szybko.

    Przy Inspekcji Handlowej www.giih.gov.pl

    KG

  • 6. Data: 2004-11-15 12:07:05
    Od: "js" <j...@i...pl>