  • 1. Data: 2004-11-14 13:36:12
    Temat: Fotoradaj i 2 współwłaścicieli auta
    Od: "crisco" <c...@i...pl>

    Witam,

    Dostałem zawiadomienie z Policji o zdjęciu z fotoradara. Na zdjęciu widać
    moje auto i przekroczenie prędkości jest niewątpliwe. Nie widać jednak kto
    prowadzi. Zostałem wezwany jako właściciel auta. Problem polega na tym, że 2
    współwłaścicielem samochodu jest moją żona. Co radzicie w tej sytuacji
    począć, gdyż zostałem wezwany do ustosunkowania się do całej sytuacji na
    piśmie w ciągu 7 dni. Jeśli się nie przyznam a jest 2 współwłaściciel, co
    mogą zrobić ? A jeśli się nikt z właścicieli nie przyzna, jak zostanie
    ustalona wina?

  • 2. Data: 2004-11-14 14:55:31
    Temat: Re: Fotoradaj i 2 współwłaścicieli auta
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 14:36:12 +0100, crisco naskrobał(a):

> [...]
    > piśmie w ciągu 7 dni. Jeśli się nie przyznam a jest 2 współwłaściciel, co
    > mogą zrobić ? A jeśli się nikt z właścicieli nie przyzna, jak zostanie

    Nakarzą ci wskazać kierowce auta w tamtej chwili.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-11-14 15:01:18
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 15:55:31 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Sun, 14 Nov 2004 14:36:12 +0100, crisco naskrobał(a):

    > Nakarzą ci wskazać kierowce auta w tamtej chwili.

    i powinieneś odpowiedzieć, ze nie wiesz, bo mogłes to być ty albo twoja
    żona, bo nie pamiętasz kto akurat tego dnia jechał. Twoja zona powinna
    zeznać dokładnie to samo. I panowie policjanci będą w kropce.

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2004-11-14 15:54:23
    Od: "crisco" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshgmoggomg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]
    > żona, bo nie pamiętasz kto akurat tego dnia jechał. Twoja zona powinna
    > zeznać dokładnie to samo. I panowie policjanci będą w kropce.

    Będą w kropce i co wtedy? Skierują sprawę do sądu? Jeśli ja i żona zeznamy,
    że nie pamietamy jak się może dalej sprawa potoczyć?

  • 5. Data: 2004-11-14 16:24:39
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Będ? w kropce i co wtedy? Skieruj? sprawę do s?du? Je?li ja i żona zeznamy,
    > że nie pamietamy jak się może dalej sprawa potoczyć?

    Dostaniecie kazde po polowie grzywny za niepamietanie, kto jezdzil
    waszym samochodem i po sprawie.

    Chyba lepsze efekty przynesie przyznanie sie do winy. Kazde z was sie
    przyzna a sad bedzie musial cos z tym zrobic ;-)

  • 6. Data: 2004-11-14 16:45:08
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "crisco" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zeznamy,
    > że nie pamietamy jak się może dalej sprawa potoczyć?

    wlasciciel pojazdu ma obowiązek wiedziec kto sie porusza pojazdem
    ale mi zawsze podobała się inna odpowiedź:
    porzyczyłem auto mojemu koledze ze szkoły podstawowej
    jak przyjechał na 3 dni do Polski z USA gdzie mieszka na stałe.

    wskazałem? wskazałem.

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 7. Data: 2004-11-14 18:07:28
    Od: "crisco" <c...@i...pl>

    > Dostaniecie kazde po polowie grzywny za niepamietanie, kto jezdzil
    > waszym samochodem i po sprawie.

    To chyba raczej nieprawda, gdyż winę trzeba udowodnić aby ukarać:) Mamy XI
    wiek !

  • 8. Data: 2004-11-14 19:12:23
    Temat: Re: Fotoradaj i 2 wsp=F3=B3w=B3a=B6cicieli auta
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > To chyba raczej nieprawda, gdyż winę trzeba udowodnić aby ukarać:) Mamy XI
    > wiek !

    Zartujesz . ... w tym kraju sedzia wydaje wyroki a nie sprawiedliwosc.
    XI wiek to nadal wiek ciemnoty.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2004-11-14 19:29:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 16:01:18 +0100, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

    > i powinieneś odpowiedzieć, ze nie wiesz, bo mogłes to być ty albo twoja
    > żona, bo nie pamiętasz kto akurat tego dnia jechał. Twoja zona powinna
    > zeznać dokładnie to samo. I panowie policjanci będą w kropce.

    Nie do końca - bo musisz wiedzieć kto jeżdzi twoim autem. Najprościej
    wskazać na osobę która charakteryzuje się następującymi parametrami:

    1. Dziecko z prawem jazdy z którego i tak nie da się nic wyegzekwować
    2. Dowolna osoba której wymyślamy powszechne imię i nazwisko i wskazujemy
    na niego - " miał pojechać po piwo bo była impreza a on akurat był trzeźwy
    - mieszka chyba w warszawie panie władzo"

    :)

  • 10. Data: 2004-11-14 20:17:19
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > i powinieneś odpowiedzieć, ze nie wiesz, bo mogłes to być ty albo twoja
    > żona, bo nie pamiętasz kto akurat tego dnia jechał. Twoja zona powinna
    > zeznać dokładnie to samo. I panowie policjanci będą w kropce.

    pan nie prowadził, pana żona rowniez powie, że nie prowadziła i wyjdzie na to,
    że prowadził ktoś trzeci - np. złodziej, albo osoba której ktoreś z państwa
    pozyczyło auto i teraz już nie pamietacie kto pożyczał i komu pożyczał.
    Generalnie, jeśli nie można zidentyfikować kierowcy mandatu państwo nie
    dostaniecie..
    pozdr.