  • Data: 2004-08-29 20:33:19
    Temat: Re: Cisza nocna, remont i "cisza wspólnoty"
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <axufcpss47sy$.dlg@elektro-instal.com>, Artur Ch. wrote:

    > Nie napisałem tego że można wiercić do 23.

    No to do której wg Ciebie można wiercić? I dlaczego nie do 23?

    > No to jak to określić? "Nie pisane prawo"?

    Raczej niepisane. Tyle, że i ja i autor wątku pytaliśmy o paragrafy, a
    nie o zwyczaje.

    > Czyli co - skoro nie ma ustalonej pory ciszy nocnej, to co "nie jest
    > zabronione, jest dozwolone"?

    Czyli co - wolno wiercić całą dobę?

    > A jesteś w stanie fizycznie dokonać remontu mieszkania cichcem,
    > bezszmerowo??

    Ależ to nie jest odpowiedź na moje pytanie. (Oczywiście, nie jestem w
    stanie.)

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę