  • Data: 2004-08-30 14:23:08
    Temat: Re: Cisza nocna, remont i "cisza wspólnoty"
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> naskrobał/a w
    news:1x3x07jd7c08b.dlg@elektro-instal.com:

    > W jaki sposób ich pozbawia ich prawa?

    Hałasując?

    > W postaci wykonywanego remontu który robi się raz na kilka lat?
    > A może tak np. pani kryska spod "3" gotując jakieś potrawy jadalne tak
    > zasmradza korytarz i otoczenie a nasza pytająca jest na takie smrody
    > uczulona - to może by tak wprowadzić do regulaminu azkaz/nakaz
    > gotowania tych smrodków przez członków wspólnoty?

    To lepszy sposób niż wiertaka udarowa.

    > No nie wiem skąd tyle wrogości dla osoby która zadała pytanie i
    > która chce swoje dobro wyremontować a jej to ktoś obrzydza. Napisała
    > że pracuje najdalej do 21....

    Pomieszkaj ze dwa miesiące w domu, w którym robi się rakie remonty, to
    się dowiesz.

    > Ludzie, no przestańcie opowiadać że nigdy nie robiliście, nie
    > robicie i nie będziecie remontować swoich mieszkań!!!
    > To obłudne takie pieprzenie że pytająca zakłóca im spokój.

    Rozumiem, że lubisz mieszkać w takim hałasie, ale są ludzie którzy
    chcieliby odpocząć w ciszy.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    UWAGA!! Mam zle skonfigurowanego Outlooka i nie zawaham sie go uzyc!