    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawostka internetowa.
    Date: Sat, 9 Feb 2019 22:59:18 +0100
    <aL27E.219553$hI1.210714@fx18.ams1> <q3mb2q$s0o$1@node1.news.atman.pl>
    <q3mm9g$6lm$1@node1.news.atman.pl>
    <5c5edef4$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <q3n42d$jba$2@node1.news.atman.pl>
    <6js9cc6okg2v$.4ex28j7a6cv9.dlg@40tude.net>
    <q3n5u1$1s7$1@node2.news.atman.pl>
    <xrqm0vma5nn4.1w5f8in9n5m1j$.dlg@40tude.net>
    <q3n8fr$40i$2@node2.news.atman.pl>
    <nu23wn0fpgdn$.1byfwabazs517.dlg@40tude.net>

    W dniu 09.02.2019 o 21:52, J.F. pisze:

    > Ale w jednym sadzie ?
    > Moze ten akurat przeciazony ...

    W innych trochę lepiej. Róznie. Ale na przykład Zielona Góra bardzo szybko.

    > bo zeby sad przyjal telefon od Ziobry
    > i zaczal odwlekac terminy ... no coz, tez mozliwe, szczegolnie jak
    > Ziobro wlasnie mianowal Prezesa.

    No po coś te sady przejmowali - nie? Ponoć po to, żeby było szybciej;)

    > No to beda musieli dostac dotacje z ministerstwa.

    Ale ktoś się wkurwi.Przegrana sprawa przed własnym sądem to w ogóle
    porażka na całym froncie.

    > Wystarczy sie powolac na pierwszy rozdzial konstytucji :-)

    Za powoływanie się na konstytucji składają w apelacji zarzut obrazy
    prawa procesowego;) Nie bez powodu nie nawidzą tego słowa na k.

    > To bardziej sie pewnie boja, ze do TVN pojdziecie i powiecie jak ta
    > polityka prorodzinna PIS wyglada ...

    Tego akurat się nie boją. To działa tak - jak by co 1000 wyborcę pisorów
    ot tak bez wyroku zastrzelili czy tylko zwolnili z pracy i zabrali
    mieszkanie to im tylko poparcie wzrośnie. 1 na 1000 to za mało, żeby
    konkretnego statystycznego pisiego wyborcę trafić, ale któregoś somsiada
    napewno. Więc bedzie tylko radość i poparcie.

    > Nie, przywrocenia do pracy -)

    To tak nie działa - sąd może uznac, że przywrócenie nie ma sensu i
    zasądzić odszkodowanie. Jego prawo.

    > W sadzie pracy jest chyba taniej.

    Roszczenie jest to zwykle nie więcej niż 3 miesięczne pensję albo nie
    pamiętam roczna czy półroczna pensja w przypadku przywrócenia. Do
    jakiejś tam kwoty jest darmowe i w przeciętnych zarobkach to się łapie.
    Jak wychodzą trzyletnie zarobki to płacisz 5% od powiedzmy 120 tysi - to
    już trochę potrafi zaboleć, zwłaszcza jak masz podejrzenia że jedna
    strona ma znaczone karty.

    > To moze od razu do TVN i GW :-)

    Jak już pisałem - to raczej nic nie da.

    > Ale zwolnil jakos z mocy ustawy, o ile dobrze zrozumialem.

    Zaproponowali wybranym nowe warunki a resztę z mocy ustawy _wygasili_.
    Takie teraz kurwa my. Sek w tym, że zgodnie z dyrektywą nie mieli
    takiego prawa w stosunku do kobiet w ciąży i na urlopach rodzicielskich.
    Dyrektywa stoi nad konstytucją. Teraz kombinują, że następca prawny jest
    następcą prawnym, ale z wyjątkiem stosunków pracy. Jak ktoś miał
    wątpliwości czym się kończy zniszczenie trójpodziału władzy to ma teraz
    widok jak się kńczy kiedy władza ustawodawcza, wykonawcza i sądownicza
    to jedno.

    Shrek

    Shrek