    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawostka internetowa.
    Date: Sat, 9 Feb 2019 20:08:43 +0100

    W dniu 09.02.2019 o 19:55, J.F. pisze:

    > No i slusznie, przeciez wszyscy ludzie sa rowni wobec prawa - tako
    > rzecze Konstytucja :-)

    Ale tylko w pierwszym rozdziale - potem są przepisy szczególne.

    > Ale co tu wyciagac ... przeciez to sad wyznacza date rozprawy.
    >
    > Udal sie na macierzynski, czy jest z frakcji popierajacej dobra
    > zmiane?
    Powiedzmy, że spraw z tej okazji jest troszkę wiecej i większość się
    jakoś niemrawo kręci.
    > Czy moze druga strona umiejetnie udaje sie na zwolnienia ? :-)

    Nie.

    > A co im grozi ? Najwyzej Panstwo wyplaci.
    Ale ktoś opierdol dostanie. Zresztą nie "państwo", a konkretna
    jednostka, która ma konkretny budżet i brak przwidzianych na tą
    okoliczność rezerw. No i nie daj boże sędzia wywali to do TK, to się
    przeciągnie o rok a TK bedzie musiał rzeźbić w gównie, że zwalnianie
    kobiet w ciąży jest prawe i sprawiedliwe.

    > Duzo tych matek w ciazy tam chyba nie pracowalo ...

    Konkretnie to coś niewiele ponad 60 (w ciąży i na macierzyńskich) w
    skali całej Polski.
    > To bedziesz apelowal.
    Ale jak bedziesz się domagał konkretnej kasy, to musisz 5% opłaty
    sądowej wpłacić. A nie mam wątpliwości, że wtedy na chuju staną, żeby
    tylko nie przegrać.

    > Skoro jest nastepca prawny, to powinien zatrudnic :-)
    Zacznujmy od tego, że nie powinien zwalniać. Tym bardziej że dotyczyło
    to raptem kilkudziesieciu osób. Budżet by się im od tego nie zawalił.

    Shrek