  • Data: 2019-02-09 19:55:55
    Temat: Re: Ciekawostka internetowa.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 19:25:04 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > piorscy prawnicy twierdzą, że skoro napisano, że _wygaszają_ stosunki
    > pracy, to prawo pracy w ogóle nie ma zastosowania i nie ma możliwości
    > dochodzenia roszczeń, bo osoby są "wyjete spod prawa". Co ciekawe to
    > "normalnie" (prawie) działa, ale przeoczyli dyrektywę unijną o ochronie
    > matek karmiących. Aktualnie są na etapie udowadniania, że ustawa jest
    > przepisem szczególnym do dyrektywy. Oraz że szczególne traktowanie osób
    > podpadających pod ochronę przed zwolnieniem z okazji macierzyństwa
    > byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

    No i slusznie, przeciez wszyscy ludzie sa rowni wobec prawa - tako
    rzecze Konstytucja :-)

    > I normalnie idzie szybciej. Wnioski wyciągnij sam.

    Ale co tu wyciagac ... przeciez to sad wyznacza date rozprawy.

    Udal sie na macierzynski, czy jest z frakcji popierajacej dobra
    zmiane?

    Czy moze druga strona umiejetnie udaje sie na zwolnienia ? :-)

    > Wygląda zresztą na
    > to, że dopiero się kapnęli co im grozi w wypadku przegranej.

    A co im grozi ? Najwyzej Panstwo wyplaci.
    Duzo tych matek w ciazy tam chyba nie pracowalo ...

    > Inna
    > sprawa, że odnoszę wrażenie, że sąd po prostu uzna bezcelowość
    > przywrócenia i nakaże wypłatę odszkodowania w wyso9kości trzech pensji -
    > ciężko się od tego odwoływać, bo całość wynagrodzenia przysługuje przy
    > przywróceniu, a odszkodowanie sąd przyznaje po uważaniu.

    To bedziesz apelowal.
    Skoro jest nastepca prawny, to powinien zatrudnic :-)

    J.