  • 1. Data: 2005-01-26 15:22:01
    Temat: Ciekawostka: Policja na piratach?
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    82.html

    --
    Olleo

  • 2. Data: 2005-01-26 15:24:39
    Temat: Re: Ciekawostka: Policja na piratach?
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Olleo napisał(a):
    82.html

    Po pierwsze ktoś to już pokazywał
    A po drugie wcale to nie dziwne. Myślę, że i w centrali Microsodtu w polsce też
    znalałzoby się jakiś
    piracki program, może nie Widnows ;), ale coś innego na pewno.

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-26 15:27:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Johnson napisał(a):

    > A po drugie wcale to nie dziwne. Myślę, że i w centrali Microsodtu w polsce też
    znalałzoby się jakiś
    > piracki program, może nie Widnows ;), ale coś innego na pewno.

    Hehehe, tylko zanim by o tym w Gazecie zdazyli napisac to MS wykupilby
    producenta tego softu :P I to jest ta roznica w podejsciu do sprawy... :PPP

    j.

    ps. Zawijanie masz zepsute...

  • 4. Data: 2005-01-26 16:27:16
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    A było to dnia Wed, 26 Jan 2005 16:24:39 +0100, kiedy osoba określana
    zwykle jako Johnson na pl.soc.prawo w poście
    <news:ct8cnh$rgs$2@news.onet.pl> popełniła co następuje:

> [...]
    znalałzoby się jakiś
    > piracki program, może nie Widnows ;), ale coś innego na pewno.

    Faktem powszechnie znanym (no może nie na tej grupie) jest to, że do
    powstania dźwięków w Windows XP wykorzystano scrackowany program (w każdym
    pliku jest zapisywane coś pośrednie między sumą kontrolną a Tagami ID3 w
    mp3).
    Podsumowując można by strawestować słowa Jerzego Kuleja:
    Nikt nie jest bez winy- sa tylko tacy, których jeszcze nie złapano.

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)

  • 5. Data: 2005-01-26 18:01:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Olleo napisał(a) :
    82.html

    Zacytuję fragment:
    "...Policjantom kazano natychmiast usunąć wszystkie nielegalne
    programy i zabrać do domu własne komputery..."

    Czy dobrze rozumiem, że policjantom kazano natychmiast usunąć
    dowody przestępstw? Nie zabezpieczono komputerów? No comments.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 6. Data: 2005-01-26 18:22:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Przemek R. napisał(a) :

    > i zabrac ich komputery z softem?

    Ty znowu o jednym:-) No dobrze - to było potoczne sformułowanie:-)
    Miało być "zabezpieczyć dyski"
    Chociaż w przypadku tych z nagrywarką, to było regularne
    piracenie, więc należałby się przepadek narzędzi.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 7. Data: 2005-01-26 19:13:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Czy dobrze rozumiem, że policjantom kazano natychmiast usunąć dowody
    > przestępstw? Nie zabezpieczono komputerów? No comments.

    Wszystkie zwierzęta są równe!

    Ale niektóre są równiejsze ;)

    Poza tym jakby zamknęli wszystkich policjantów, którzy mieliby jakiś
    nielegalny program, to podejrzewam, że w robocie zostali by tacy, co o
    komputerach to tylko słyszeli ;) No, może z kilkoma wyjątkami ;)

  • 8. Data: 2005-01-26 19:14:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Czy dobrze rozumiem, że policjantom kazano natychmiast usunąć
    > dowody przestępstw? Nie zabezpieczono komputerów? No comments.

    P.

  • 9. Data: 2005-01-26 20:03:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty znowu o jednym:-) No dobrze - to było potoczne sformułowanie:-)
    > Miało być "zabezpieczyć dyski"
    > Chociaż w przypadku tych z nagrywarką, to było regularne
    > piracenie, więc należałby się przepadek narzędzi.

    nie nie, chodzilo o to ze im pozwolili zabrac z nagranym nielegalnym
    softem :))

    P.