  • 61. Data: 2004-04-28 08:37:01
    Temat: Re: Chrzest..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c6nl5m$6jc$1@korweta.task.gda.pl...

    > Szanse powodzenia znikome, to fakt; Upierałbym się jednak np. przy 284 -
    > babcia potraktowała pociechę nieco przedmiotowo - mój perwersyjny umysł
    > podpowiada przywłaszczenie rzeczy powierzonej.
    > Człowiek to nie rzecz, ale skoro jak rzeczą ktoś nim włada, to czemu nie
    > ma beknąć jak zwykły kombinator?

    No, poprzednio pisałeś o 286, a to oszustwo.

  • 62. Data: 2004-04-28 08:41:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > A to jest akurat bzdura. Nie ma zadnego obowiazku, zalezy od dobrej badz
    zlej
    > woli nauczyciela/opiekuna. Jak moja edukacja trwa juz 10 lat, w
    > miedzyczasie bylem w 3 czy 4 szkolach i w tylu kosciolach mialem
    > rekolekcje i nie sprawdzali obecnosci ani razu.

    Ja się nie upieram, od czyjej złej woli to zależy. Sam szkołę kończyłem w
    czasach, gdy religii uczono na parafiach, a w nie w szkole. Wiem co
    najmniej o jednym przypadku sprawdzania obecności. Akurat od drugiej
    strony, od nauczycielki która dostała takie polecenie i się wkurzała, że
    jak ma niby to zrobić, bo kościół duży.

    Zresztą poszerzając dyskusję w tym kierunku. W szkołach naucza się religii
    katolickiej lub etyki. Ciekawe, co by było, jakby religii chciał uczyć na
    przykład pastor któregoś kościoła protestanckiego. Słyszał ktoś o takim
    przypadku?

  • 63. Data: 2004-04-28 08:53:57
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A co Ci wpisali na świadectwie. No bo z czegoś tam ocenę wpisują.

    Zawsze wpisywali " ----------------- " :-))

    pdr
    Olo

  • 64. Data: 2004-04-28 10:56:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości

    > Planuje po chrzescijansku, ale dorosle dziecko zrobi ze swoja wiarą to
    > co bedzie chcialo.

    to po grzyba wogole chrzcic, jak bedzie dorosle samo zadecyduje czy chce sie
    chrzcic i jesli tak to w jakiej religii

  • 65. Data: 2004-04-28 10:58:57
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    szerszen pisze:

    > to po grzyba wogole chrzcic, jak bedzie dorosle samo zadecyduje czy
    > chce sie chrzcic i jesli tak to w jakiej religii

    Też chciałabym uzyskać tę odpowiedź od Edymona, ale chyba za bardzo naokoło
    pytam i takież "naokolne" odpowiedzi dostaję ;-)

    --
    PozdrawiaM

  • 66. Data: 2004-04-28 11:01:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:c6mj64$igg$1@news2.ipartners.pl...

    > To ILE Ty masz tych dzieci, jeśli myślisz, że anulowanie ich chtu zmieni
    > coś choćby o jeden punkt procentowy? ;-P

    tu nie chodzi o to ile i czy wogole ja ma, tylko o zasady i pewien sposob
    myslenia

  • 67. Data: 2004-04-28 20:18:13
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Nixe napisał:

    > Też chciałabym uzyskać tę odpowiedź od Edymona, ale chyba za bardzo naokoło
    > pytam i takież "naokolne" odpowiedzi dostaję ;-)

    Generalnie brzmi to mniej wiecej jak: "A gdyby tu było przedszkole w
    przyszłości... i wasz synek mały przechodził... eee w przyszłości. A
    gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały tędy
    przechodził w przyszłości, którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie
    mi, że siedzi z tyłu".

    Podsumuje: nie wiem czy kiedykolwiek bede miala dzieci, bo tyle jest
    dzieci, ktorych nie chce nikt, wiec wolalabym takie niechciane wziac do
    siebie niz egoistycznie przedluzac linie mojej rodziny.

    Czcza dyskusja. Jak dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 68. Data: 2004-04-28 21:02:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 28. kwietnia 2004 00:21 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A co Ci wpisali na świadectwie. No bo z czegoś tam ocenę wpisują.

    A to jest religia na świadectwie? Ja dostawałem zawsze osobne świadectwo.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 69. Data: 2004-04-28 21:15:46
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A to jest religia na świadectwie?

    Ależ oczywiscie. Zawsze pod sprawowaniem był przedmiot "religia / etyka"..

    > Ja dostawałem zawsze osobne świadectwo.

    Że tak spytam - uczyłeś się przed wojną?;-)

    pdr
    Olo

  • 70. Data: 2004-04-28 21:28:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A to jest religia na świadectwie? Ja dostawałem zawsze osobne
    świadectwo.

    Ja też. teraz jest "religia / etyka".