  • 11. Data: 2009-10-22 12:49:27
    Temat: Re: Chowanie dzikich zwierząt
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 22, 2:33 pm, Zorka <c...@v...pl> wrote:

    > Ktoś mnie tu kiedyś wyśmiał za "wstawienie". :-)

    Dokladnie za pytanie czy musisz sie "wstawic" przed sadem :) Jednak
    gra slow to co innego niz ort :P

  • 12. Data: 2009-10-22 13:10:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Rownie duzo zalezy od geparda/psa co i od czlowieka :)

    zgadza sie, chodzilo mi tylko o to, ze daja sie dosc latwo oswoic i
    przywiazuja sie do opiekunow

  • 13. Data: 2009-10-22 14:15:48
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    BK pisze:

    > Dokladnie za pytanie czy musisz sie "wstawic" przed sadem :) Jednak
    > gra slow to co innego niz ort :P

    Nie tylko o ortografię chodzi.
    Tutaj chodzi głównie o znaczenie pojęcia hodowla.

  • 14. Data: 2009-10-22 14:42:59
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Zorka pisze:

    > Nie tylko o ortografię chodzi.
    > Tutaj chodzi głównie o znaczenie pojęcia hodowla.

    Tak, jest faktem, że nastąpiło zabawne połączenie chowu i hodowli w
    wyraz chodowany :).

  • 15. Data: 2009-10-23 11:41:13
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    'Missing in action' ?
    ;-)
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2009-10-23 16:35:17
    Od: "Shivman" <s...@e...pl>

> [...]
    > wiadomościnews:hbnt7c$6n5$1@news.onet.pl...

    > akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego

    Bez sensu. Nie chodzi mnie o oswajanie ale aspekt prawny.
    Kiedy facet sobie spaceruje bez smycza, kagańca z psem zaliczanym do
    niebezpiecznych główną, ruchliwą drogą miasta......... i mu wolno?......
    Nie, ........ czy prawo tego zabrania abym mógł cghodzić tak z gepadem lecz
    smycz?
    Nie tak dawno gość po sąsiedzku miał małego lwa i tylko we własnym domu,
    ogrodzie, nie spacerując z nim nawet po mieście i była afera, więc pytam.

    Adam

  • 17. Data: 2009-10-26 09:52:02
    Od: ciamara cia <c...@g...com>

    On 21 Paź, 20:28, "Krzysztof" <k...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał

    > Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)
    >
    > Pozdr
    > K.

    a jak będzie miała cieczkę? :)))

  • 18. Data: 2009-10-26 23:44:59
    Temat: Chowanie dzikich zwierząt- to jest pl.soc.prawo?
    Od: "Shivman" <s...@e...pl>

    Użytkownik "ciamara cia" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    a jak będzie miała cieczkę? :)))

    "Czeski film" nikt nic nie wie, a myślałem że to jest grupa PRAWO

    --

    Adam