    Date: Tue, 27 Aug 2013 07:55:42 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Chcemy, żeby dziecko wyjechało z ciotką za granicę

    W dniu 26.08.2013 21:51, Robert Tomasik pisze:
    > 1) Nie na darmo do uzyskania paszportu konieczne jest uzyskanie zgody
    > dwojga rodziców. Ten wniosek jest surogatem zgody na wyjazd.

    No wiesz....

    ,,
    Kapitan na to, że mnie do Meksyku nie wpuści, bo mu się wydaję
    podejrzany. Potem wyjął odpowiedni stempel i gwałtownym uderzeniem
    ANULOWAŁ wizę w moim paszporcie.-Była wielowjazdowa i ważna jeszcze
    przez rok!-Masz rację, gringo, BYŁA.
    [...]
    Prawie dwadzieścia godzin koczowałem zawieszony w międzypaństwowej
    próżni - bez jedzenia i picia3 bez możliwości ruchu, bez sensu...
    [...]
    Meksykański konsul zupełnie nie rozumiał dlaczego nie uznano mojej wizy.
    -Może el capitan miał zły dzień, albo dopraszał się łapówki?
    ''
    Wojciech Cejrowski, Gringo

    > 2) Dowód osobisty upoważnia do poruszania sie po całej strefie Schengen,
    > a trzeba tylko jeden podpis - nie zastanowiła Cię nigdy ta kwestia?

    Od nas wymagali dwóch.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek