  • 11. Data: 2004-03-30 10:30:40
    Temat: Re: Chce kupić używanego MS Office'a
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Arek wrote:

    > Jak sam zauważyłeś, gadaliśmy o tym i wyjaśniałem Ci dlaczego to
    > wszystko co wyżej piszesz to wierutna bzdura.
    >
    > No i teraz dopiero może być EOT.

    Chodzi ci o ten przezabawny dowcip, ze kliknięcie "akceptuję warunki umowy"
    to nie jest oświadczenie woli tylko zniewolenia? Jak to opowiedziałem przy
    piwie to mi się kumple zakrztusili ze śmiechu.

    EOT
    WOMT

    GRTBKF
    BYE

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 12. Data: 2004-03-30 11:31:54
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > to nie jest oświadczenie woli tylko zniewolenia? Jak to opowiedziałem przy
    > piwie to mi się kumple zakrztusili ze śmiechu.

    Chodzi o to, że wolność umów jest ograniczona przez ustawy i nic co jest
    z nimi sprzeczne NIE jest ważne albo nawet w ogóle cała umowa staje się
    nieważna.
    Ustawa o prawach autorskich i pokrewnych jest w tej kwestii jednoznaczna.

    I wszystko na temat Twoich gadek o wolności umów, akceptacji "umowy",
    oświadczeń woli (sic!) itp. przez... kliknięcie przycisku myszki.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2004-03-30 13:13:06
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c4b9gc$2ih$1@news.onet.pl...

    > Nawet bez żadnej części. Wystarczy, że masz oryginalną kopię programu.

    > Nie.

    Stosowanie się do rad Buzdygana jest szkodliwe dla zdrowia.

  • 14. Data: 2004-03-30 13:30:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > Stosowanie się do rad Buzdygana jest szkodliwe dla zdrowia.

    A rzekł to tchórz pospolity, który nawet boi się przedstawić, że już
    nie wspomnę o pokazaniu twarzy, co wszystko mówi na temat.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 15. Data: 2004-03-30 13:35:13
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c4bsq4$es3$1@news.onet.pl...

    > A rzekł to tchórz pospolity, który nawet boi się przedstawić, że już
    > nie wspomnę o pokazaniu twarzy, co wszystko mówi na temat.

    Na to sobie trzeba zasłużyć, a tobie jeszcze daleko do tego.
    po za tym chorych psychicznie omijam z daleka.

  • 16. Data: 2004-03-30 13:45:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > Na to sobie trzeba zasłużyć, a tobie jeszcze daleko do tego.
    > po za tym chorych psychicznie omijam z daleka.

    Na to żebyś zechciał brać odpowiedzialność za swoje słowa inni mają
    sobie jeszcze... zasłużyć !?

    Buacha cha cha !!!!! Ale z Ciebie zabawny koleś !

    ubawiony po pachy
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 17. Data: 2004-03-30 14:18:42
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c4bsq4$es3$1@news.onet.pl

> [...]

    > A rzekł to tchórz pospolity, który nawet boi się przedstawić, że już
    > nie wspomnę o pokazaniu twarzy, co wszystko mówi na temat.

    A rzekl to tchorz ktory nasyla dresow nawet na kobiety, a na newsy pisuje
    tylko poprzez ukrywajac sie za serwerem proxy proxy.4net.pl

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.trolle.republika.pl
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 18. Data: 2004-03-30 14:51:01
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c4btmv$dqt$1@news.onet.pl...

    > ubawiony po pachy

    już ci mówiłem, żebyś wziął prysznic i umył się pod tymi pachami, bo jedzie
    od ciebie z daleka.

  • 19. Data: 2004-03-30 15:15:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > już ci mówiłem, żebyś wziął prysznic i umył się pod tymi pachami,
    > bo jedzie od ciebie z daleka.

    Ci powiem, że jak Ci teraz coś jedzie to na pewno nie ode mnie.
    Sprawdź bliżej siebie ukrywający się gieroju :)

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 20. Data: 2004-03-30 20:30:54
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Olej mikrosyfa - przejdź na Open Office (i może od razu linuxa).
    >
    > Ja się niedawno wreszcie 'przemogłem' i jestem zachwycony - pracuje się
    > co najmniej tak samo łatwo, a się nie sypie co chwila.
    >
    > Aha - Open Office formaty Office 2000 powinien znać, poza tym ma parę
    > innych przydatnych funkcji (np. eksport do formatu PDF).
    >
    > Wiem, że to może nieco nie na temat, ale to na prawdę dobre wyjście.

    Ja także potwierdzam, gdyż pracuję dwa lata, albo i dłużej w Open Office.
    Naprawdę jest to świetne oprogramowanie i całkowicie legalne za darmo.
    Jeżeli już masz obiekcje co do legalności ściąganego oprogramowania z
    internetu - idź do najbliższego MPiK-u lub dowolnego sklepu z czasopismami i
    kup na fakturę czasopismo z Open Office. Oczywiście pakiet ten obsługuje
    dokumenty M$ Office, czyli wczytuje i zapisuje w jego formatach. Najnowsza
    wersja Open Office jest całkowicie spolszczona i posiada bogaty zestaw
    słowników wielu języków, w tym j.polskiego, które możesz jednocześnie
    używać - przydatne w szczególności kiedy komunikujesz się z firmami
    zagranicznymi.
    Moja żona "uważała" wcześniej tylko i wyłącznie produkty M$, które używała w
    firmie, teraz twierdzi, że się przyzwyczaiła i lepiej jej się pracuje w Open
    Office.
    Jeżeli nie widać różnicy to po co przepłacać i jeszcze zastanawiać się, czy
    ktoś do drzwi nie zapuka :o)

    Jacek "Plumpi"