  • Data: 2024-03-15 11:32:29
    Temat: Re: Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > sam napisałeś, że regulamin się zmienił.

    No ale w duchu tego 'dlaczego w ogóle jest sprawa' a nie tego, że było z
    regulaminem niezgodne.

    > Dodatkowo należy sprawdzić, czy
    > nie ma niedozwolonych rzeczy w samym regulaminie, ale to inna kwestia.

    Można sprawdzać, ale zasadniczo nie na tym polega zarzut w tej sprawie.
    SIN po prostu 'bardzo chciał tam być' i w nosie miał, że Meta jest
    właścicielem więc 'może ich nie chcieć' nawet gdyby 'na rękach stawali'.
    Jak wielu innych banowanych użytkowników. Mogli by wspólnie własny
    portal założyć a nie zawracać głowy właścicielowi FB.