eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3 › Re: Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3 ["praworządność" po "Irlandzku"]
  • Data: 2024-03-15 16:04:20
    Temat: Re: Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3 ["praworządność" po "Irlandzku"]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Mar 2024 14:53:02 +0100, A. Filip wrote:

    > A wiesz że na papierze konstytucja ZSRR była lepsza od konstytucji USA? :-)

    No ale
    4. Spory
    Jeżeli w związku z korzystaniem z Produktów firmy Meta przez
    użytkownika jako konsumenta powstanie roszczenie lub spór, zarówno
    użytkownik jak i my wyrażamy zgodę, że użytkownik może rozstrzygnąć
    indywidualne roszczenie lub spór wobec nas, a my możemy rozstrzygnąć
    indywidualne roszczenie lub spór wobec użytkownika w dowolnym
    właściwym sądzie w kraju jego zamieszkania właściwym dla miejsca
    roszczenia lub sporu, a prawo tego kraju będzie miało zastosowanie bez
    względu na przepisy norm kolizyjnych.

    ale jest i cd

    Jeżeli zaistnieje pomiędzy nami roszczenie lub spór dotyczący
    korzystania z Produktów Meta w dowolnym innym charakterze, w tym m.in.
    dotyczący dostępu do Produktów firmy Meta lub korzystania z niej do
    celów biznesowych lub handlowych, bądź zgłoszony przez inny podmiot w
    imieniu użytkownika, użytkownik wyraża zgodę by każde takie roszczenie
    lub spór musiały zostać rozstrzygnięte przez właściwy sąd w Irlandii
    oraz że zastosowanie do takiego roszczenia lub sporu będzie miało
    prawo irlandzkie bez względu na przepisy norm kolizyjnych.

    Mam wrażenie, ze polski sąd był niewłaściwy.

    Albo cos takiego
    5. Pozostałe postanowienia

    1. Niniejszy Regulamin (dawniej zwany Oświadczeniem dotyczącym praw
    i obowiązków) stanowi całość porozumienia pomiędzy użytkownikiem a
    Meta Platforms Ireland Limited w odniesieniu do korzystania przez
    użytkownika z naszych Produktów. Zastępuje on wszelkie wcześniejsze
    porozumienia.

    Meta Platforms Ireland ma jakies produkty?

    Emisję reklam :-)

    J.