eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3 › Re: Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3 ["praworządność" po "Irlandzku"]
  • Data: 2024-03-15 12:29:19
    Temat: Re: Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3 ["praworządność" po "Irlandzku"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > [...]
    > [...]
    > [...]
    >
    > A zgodnie z regulaminem (czyli "umową" ?) musiały być ?

    Czyli możliwość sprawdzenia że Meta "Irlandia" zadziałała zgodnie z
    własnym regulaminem musiała to wynikać z tego regulaminu?
    Według takiej interpretacji wystarczyłoby zapisanie przez Meta
    "Irlandia" w regulaminie że nie muszą przestrzegać regulaminu bo to
    nie (także) ich zobowiązania wymagalne ale tylko "zalecenia
    instruktażowe". Zmieszczą się śmiało! :-)

    --
    A. Filip