  • Data: 2012-05-17 21:01:51
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-17 20:10, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Ale nie jedzie tam gdzie trzeba i wtedy jak trzeba.

    Bez przesady. Pod drzwi nie, ale w DC jednak daje radę.

    > Do tego jest drozszy
    > niz przejazd samochodem,

    Chyba, że służbowym. Ale to przestępstwo skarbowe;)

    > znacznie wolniejszy, niewygodny, duszny i
    > trudno przewiesc cos wiekszego.

    Tu masz rację.

    > W miescie takim jak nasze jako taki sens ma wylacznie metro - dosyc
    > czesto jezdzi, zabiera tylu ludzi, co kilka autobusow i zwykle nie stoi
    > na swiatlach.

    Tu też masz częściowo rację, ale tylko częściowo, bo równie dobrze
    mógłbyś powiedzieć, że rację bytu mają tylko teleporty;)

    Ale to jakby nie w temacie, czemu KM ma być uprzywilejowana. BTW, sam
    jeżdzę samochodem (lub rowerem jak ładna pogoda), ale uważam, że KM
    powinna być maksymalnie w ramach zdrowego rozsądku uprzywilejowana.
    Buspasy mieszczą się dla mnie w ramach zdrowego rozsądku. Mogliby się
    jeszcze poważnie wziąć za uprzywilejowanie tramwajów i wywalić co drugi,
    trzeci przystanek. Niestety samochód w centrum to ślepa uliczka.
    Mieszkam, na zadupiu, pracuje na zadupiu, więc jakoś się sprawdza, mimo,
    że codziewnie muszę się przez tunele pod Zachodnim przebić. Parę razy
    sprawdzałem samochód jak pracowałem w centrum - nie sprawdza się, chyba
    że poza szczytem. Lepiej KM lub jeśli muszę to taksówką.

    Shrek.