  • Data: 2012-05-17 22:08:10
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Bez przesady. Pod drzwi nie, ale w DC jednak daje radę.

    Jak mieszkalem na Ursynowie, to 1 raz probowalem dojechac do roboty
    autobusem. Ghandi->Wlodarzewska, dojechalem... duzo starszy;-)
    Wtedy akurat wyjatkowo nie musialem niczego przewozic.
    Ba, nawet dojazd Ursynow->Galeria Mokotow jest/byl upierdliwy, a to pare
    km zaledwie. Po prostu autobusy sa niewydolne. Buspasy to juz szczegolne
    kurewstwo, calodobowe to juz wylacznie przejaw zlosliwosci. Czy kierowcy
    samochodow to jakas nizsza rasa ludzka? Dla przyjemnosci raczej nikt
    samochodem nie jezdzi. Przyjemnosc to moze byc jechanie kabrioletem z
    blondyneczka i innymi ladnymi widokami, ale na Boga nie jechanie w
    Warszawie co rusz stajac bezradnie wobec jakiegos wynalazku Galasa.
    Ludzie jezdza, bo musza. Pracuja, spiesza sie do pracy, zeby zarobic na
    tego pieprzonego Galasa, HGW i cos kolo 7000 tys innych urzedasow Ratusza.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa