    From: Czeslawek <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Date: Thu, 17 May 2012 17:33:52 +0200

    W dniu 2012-05-17 17:19, masti pisze:
    > w ramach równego traktowania należy podnieś dopuszczalną prędkość
    > ciężarówek do poziomu osobowych,

    Popieram.

    > wprowadzić winiety dla osobówek +
    > Viatolle,

    Jestem całkowicie przeciwny takiemu rozwiązaniu. W mojej ocenie to
    zupełnie niepotrzebny podatek. Ciężarówki też płacą podatek drogowy. Z
    drugiej strony ciekawe czemu autobusy miejskie nie mają takich opłat?

    > pozwolić każdemu na instalację kogutów i możliwość jazdy w
    > eskorcie BOR

    Jestem całkowicie przeciwny takiemu rozwiązaniu. Uprzywilejowane powinny
    być tylko karetki pogotowia, straż pożarna, policja.
    Sam czasami troszkę poprzeszkadzam BOR jak jadą na sygnale. Kiedyś
    asystent kierowcy nawet pokazał mi środkowy palec u ręki :)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek