  • Data: 2007-12-12 11:34:58
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam za cross-posta.
    > Dzisiaj na trawniku naszej wspólnoty mieszkaniowej jedna pani z bloku na
    > przeciwko "wyprowadziła" pieska - i nie posprzątała. Zwróciłem jej uwagę
    > (są tabliczki - info dot. własności trawnika, tabliczka "zakaz
    > wyprowadzania

    = walka z wiatrakami, szkoda nerwów

    ja walcze z natrętną starszą panią której głownym zadaniem dziennym jest
    chodzenie po smietnikach i zbieranie chlebka a następnie karmienie gołębi,
    nie mam nic przeciwko ale pani sypie to pod moim oknem (parter!) i dalej nie
    miał bym nic przeciwko gdyby nie fakt ze gołębie głupie stworzenia jakoś
    mylą sobie moje okno z niebem (chyba widzą odbicie nieba bo mieszkanie
    narożne w bloku) i z łomotem średnio 2x w miesiącu jakiś gołąb wpada na moją
    szybę.

    Okno starego typu i szyba była juz kilka razy zmieniana, raz spałem sobie
    rano i nagle huk szyba poszła a gołąb leży martwy ja w mieszkaniu mam szkło.
    Teraz wstawiłem grubszą 4mm.

    Wszelkie próby zwracania uwagi i straszenia sądem nic nie dały bo pani
    odpowiada ze robi to od 20lat i juz (ja się wprowadziłem kilka lat temu)

    Skończyło sie na tym ze teraz czekam az kolejna wybita szyba pokaleczy mnie,
    mam przygotowany aparat i zamierzam się procesować, nie wiem tylko z jakiego
    paragrafu :(

    Pozdrawiam z Krakowa, gołębie są fajne ale na Rynku Głównym :)