  • Data: 2007-12-12 12:50:13
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pikus" <q...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:fjoit7$o84$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A ty co bys zrobila? Dalabys dresowi buziaka za pitbulowa kupke
    > na trawniku obok twojej posesji?

    Ja sie zapytalam co on by zrobil. Bo zrobil z siebie wielkiego kozaka w
    stosunku do kobiety. Bylam ciekawa czy tak samo wielkim kozakiem bylby gdyby
    jego przeciwnikiem byl napakowany i niesympatycznie wygladajacy koles.

    A moja odpowiedz brzmi - za kupe na trawniku bym nic nie zrobila. Za kupe na
    chodniku zwrocilabym ostro uwage. Tak samo zawsze zwracam uwage zeby
    wlasciciele zapinali swoje bydlaki na smycze w miejscach publicznych. I to
    bez wzgledu na to czy wlasciciel jest delikatna blondynka czy napakowanym
    dresem. Jak to nie pomaga to wzywam straz miejska a nie bawie sie w
    podworkowego "dzona lajno":)

    HaNkA