  • 11. Data: 2010-10-05 06:50:43
    Temat: Re: [CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message news:u4o6s2r5x87
    > Tam nie było wypadku.

    Wiedziałem, że się ktoś przywali, ok, kolizji, zdarzenia drogowoego, pies to
    lizał, wszyscy wiedzą o co chodzi.
    Przem

  • 12. Data: 2010-10-05 06:53:19
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-05 08:49, Yogi(n) pisze:
    > Najlepszy jest komentarz pod filmikiem:
    > "Ja to bym zamknął Pudzianowskiego za pobicie Najmana.
    > Bo przecież było to pobicie, więc dlaczego prokurator na? to nie
    > siądzie???"

    A gdyby tak maratończykom po stówce za bieganie po drodze?

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 13. Data: 2010-10-05 06:53:53
    Temat: Re: Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On Oct 5, 1:05 am, Koziołek <d...@X...pl> wrote:
    > Dobrze, że pasy zapiął. Inaczej byłby przestępcą i ofiarą zbrodni
    > jednocześnie.

    Kierowca-przęstępca powinien iść w zaparte, że to wina oskażyciela
    posiłkowego, bo go źle popilotował ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 14. Data: 2010-10-05 06:55:15
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 08:36:19 +0200, friedrich napisał(a):

    > Jechał za szybko? Jechał. Walnął w płot? Walnął. Uciekł z miejsca
    > wypadku? Uciekł.
    >
    > Prawo jest prawem i żadnym rajdem obywatel się zasłaniać nie będzie.
    >
    > (Najlepszy był policjant który z kamienną twarzą wyjasniał iż procedura
    > jest prawidłowa i rajd nie rajd przepisów trzeba przestrzegać.)
    >
    > "Co mnie obchodzi że Formuła 1 - Pan Kubica jechał za szybko i
    > spowodował kraksę z Panem Alonso. Należy się 500zł i 8 punktów karnych :)."

    I bez świateł. I na łysych oponach...

    --
    Yakhub

  • 15. Data: 2010-10-05 07:02:35
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Yogi(n) pisze:
> [...]
    > "Ja to bym zamknął Pudzianowskiego za pobicie Najmana.
    > Bo przecież było to pobicie, więc dlaczego prokurator na? to nie

    Słusznie.
    Chce Wam się krzyczeć "król jest nagi"?
    To, jeśli ktoś był ostatnio na jakimś meczu bokserskim z udziałem
    jakichś oficjeli - niech wystotuje "doniesienie o popełnieniu
    wykroczenia" (bójka) dopisując, że takie-to-a-takie osoby (w tym
    funkcjonariusze policji - przecież zawsze są!) były świadkami zajścia i
    nie zrobiły nic, aby czynowi niedozwolonemu nie przeszkodzić.

    Poinformujcie o odpowiedziach.

    ... chyba, że w Polsce pojedynki są legalne. A posetynki (ustawki)?

    Prawo, jakie jest - każdy widzi. To nie system, to potworek. Trzeba to
    zabić, skrócić cierpienia.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-10-05 07:24:17
    Od: krz <a...@g...pl>

    Yakhub wrote:

    > I bez świateł. I na łysych oponach...

    DR zabrać!
    A formułę na parking policyjny odholować :)

  • 17. Data: 2010-10-05 07:42:51
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-05 09:24, krz pisze:

    > DR zabrać!
    > A formułę na parking policyjny odholować :)
    Najpierw fotoradarów na torze ponastawiać (najlepiej przez straż gminną,
    fotografujące od tyłu, z krzaka).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 18. Data: 2010-10-05 08:03:50
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-05 08:53:19 woohoo

    > A gdyby tak maratończykom po stówce za bieganie po drodze?

    Jeszcze za plucie na asfalt podczas biegu
    i zaśmiecanie drogi kubeczkami po wodzie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2010-10-05 08:20:51
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 05.10.2010 01:45, woohoo wrote:
    > A mogli zabić.

    Jeśli będzie jakiś napad w okolicy to postawią blokady na rajdzie i będą
    strzelać do tych co nie zdąrzą wyhamować.

    mi

  • 20. Data: 2010-10-05 08:42:11
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-05 10:03, Myjk pisze:
    > Jeszcze za plucie na asfalt podczas biegu
    > i zaśmiecanie drogi kubeczkami po wodzie.

    No to zakładając łączny mandat w wys. 200 zł, na "Biegnij Warszawo",
    mogliby zarobić blisko 3 mln zł. :)

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"