  • Data: 2012-04-04 19:41:30
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > ak piszą, że mój numer został wylosowany i mają przygotowane 20.000 zł,
    > to ja tu zadnej dwuznaczności nie widzę. Inna sprawa, ze trzeba mieć
    > nierówno pod sufitem, by w coś takiego uwierzyć.

    Albo byc cwanym i wykorzystać okazję do zarobienia kasy.
    Swego czasu jak 20 razy wygrałem BMW sam miałem na to ochotę.
    Jak widać można było. Najwyzszy czas, zeby takie rzeczy się działy.
    Przynajmniej firmy wczesniej pomyślą zanim zaczną robić z ludiz balona.

    Ostatnio mam ochotę na "pracowałeś za granicą, nalezy ci się zwrot
    podatku. Mamy twoje 3000 zł".

    Chyba jednak wyślę im wezwanie do zwrotu moich 3000 zł.