  • Data: 2012-04-04 23:51:11
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Apr 2012, Johnson wrote:

    > Poza tym umowa to zgodne oświadczenie woli.

    W sprawie formalnej: nikt nie powiedział, że w rachubę wchodzi umowa.
    Jednostronne oswiadczenie woli nie ogranicza ewentualnego beneficjenta
    dochodzenia swoich roszczeń tylko dlatego, że wczesniej nie wyraził
    swojego zdania.
    Ba, nawet istnieja takie czynnosci "nazwane" (mam na mysli np.
    przyrzeczenie publiczne, oczywiscie nie majace zastosowania w tym
    przypadku).
    Do tego trzeba by przekopać listę przypadków kiedy dopuszczalna
    jest akceptacja post factum z moca obowiazujaca wstecz.
    Jak na mój gust, domaganie się umowy jako *jedynej* podstawy
    ewentualnego żadania to obraza prawa ;)

    > To chyba oczywista oczywistość że
    > firma smsówa nie miała zamiaru złożyc oświadczenia że pan wygrał ...

    A to inna sprawa, do której się nie wtykam, co wyraznie podkreslam.
    Jedynie argument wyżej mi się nie podoba :)

    pzdr, Gotfryd