eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › CCC rozpatrywanie reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2016-05-18 20:26:43
    Temat: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:854e1aa9-37e0-4ddb-af8e-954566e8e103@go
    oglegroups.com...
    > A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich
    > reklamacje.

    W CCC się nie kupuję. Nie chcę opisywać swoich przygód, bo będzie dużo
    wulgaryzmów.


  • 12. Data: 2016-05-18 20:42:33
    Temat: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 18 May 2016 15:01:38 +0200, w
    <o9xe0ioeaea8$.1wikmajfvktwl$.dlg@40tude.net>, Yakhub <a...@a...aa> napisał(-a):

    > > Mnie uwzględnili po odwołaniu -- wcisnęli mi talon.
    > > Po prostu tam się nie kupuje, tak samo w Deichmanie (oni zapłacili po nakazie
    > > zapłaty, żadnych sprzeciwów, kasa doszła następnego dnia + odsetki których
    > > żądałem w pozwie).
    >
    > Nie potwierdzam. Trzykrotnie reklamowałem buty w Deichmannie, za każdym
    > razem załatwiałem to "od ręki", bez problemu.

    2-3 lata temu zmieniła się ich polityka reklamacyjna. Na gorsze.
    Choć ostatnio wymienili od ręki.


  • 13. Data: 2016-05-21 14:32:29
    Temat: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-05-18 o 13:46, Kris pisze:

    > Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status
    reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa
    wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy
    mogą decyzję przekazać telefonicznie?
    > Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w
    zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca?
    > wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy
    odpowiedzi(sms, pism, email)

    Moim zdaniem to formalnych spraw jest więcej. Zdaje się, że nikt się o
    to nie spytał do tej pory więc spytam się ja: Jakim cudem złożyłeś
    reklamację na podstawie niezgodności?! Jesteś pewien, że nie rękojmi (co
    napisałeś/podpisałeś na formularzu reklamacyjnym?)? Jeszcze się okaże że
    wszystko leci z gwarancji i cała ta dyskusja jest bez sensu.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1