  • Data: 2006-10-24 22:03:45
    Temat: Re: CB-Radio i kontrola policji.
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł napisał(a):

    > Podsumowując używanie urządzeń radionadawczych nie spełniających określonych
    > wymagań może skutkować miedzy innymi zarekwirowaniem sprzętu.

    Na moim osiedlu to było kiedyś tak, że mnie kazali zmienić sobie radio (
    a było nowe, dobre jak na tamte czasy- sterofoniczne), a krótkofalowcy
    bawili się dalej. Szlag mnie trafiał, bo po przyciszeniu radia było ich
    bardziej słychać. Taki jeden siedział sobie gdzieś tam u siebie w domu,
    walił w talerz i darł się, że własnie je teraz papuniu.

    --
    Kaja