  • Data: 2006-10-24 23:10:23
    Temat: Re: CB-Radio i kontrola policji.
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Oct 2006 00:03:45 +0200, Kaja napisał(a):

    > Na moim osiedlu to było kiedyś tak, że mnie kazali zmienić sobie radio (
    > a było nowe, dobre jak na tamte czasy- sterofoniczne), a krótkofalowcy
    > bawili się dalej. Szlag mnie trafiał, bo po przyciszeniu radia było ich
    > bardziej słychać. Taki jeden siedział sobie gdzieś tam u siebie w domu,
    > walił w talerz i darł się, że własnie je teraz papuniu.

    No, ja znam takie coś z drugiej strony. Był taki czas, kiedy mój ojciec
    wraz z kolegami byli wielkimi miłośnikami krótkofalarstwa. Od czasu jak na
    balkonie zamontował sporą antenę, jakieś świętojebliwej sąsiadce zaczęło to
    przeszkadzać i pisała skargi do spółdzielni, że w czasie jak on rozmawia to
    jej gaśnie płomień na kuchence i tym podobne pierdoły... (to jest
    autentyk).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl