  • Data: 2006-10-25 18:49:39
    Temat: Re: CB-Radio i kontrola policji.
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zeeltom napisał(a):

    > Po prostu twój odbiornik nie spełniał warunków odporności na zakłócenia
    > skrośne i inne. To nie wina "szczyli", tylko twojego odbiornika. Wiedz, że w
    > tamtych czasach "szczyle" nie mieli możliwości kupienia nadajnika w sklepie
    > i budowali je sami od podstaw. I raczej ich nadajniki trzymały odpowiednie
    > parametry, a nie produkcja masowa radia typu Amator.

    Nie znam się na tym. Na moim osiedlu jest jakiś klub krótkofalowcow, czy
    CB. Na dachach sę zamontowane specjalne anteny.

    Zresztą nazwa radia mówi sama za siebie :-)

    Nazwa nie ma nic wspólnego z jakością (a jakość była niezła). Mam do
    tego radia sentyment. Moja nowoczesna wieża philips'a jest bardziej do
    kitu niż tamto radio.

    --
    Kaja