  • Data: 2006-10-26 23:05:02
    Temat: Re: CB-Radio i kontrola policji.
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ehobtk$6eq$1@news.interia.pl...
    mr.all napisał(a):

    > Czy aby to byli krotkofalowcy, a nie CBsci? To nie to samo.

    >Ufff...zastrzeliłeś mnie tym pytaniem. W tej chwili nie potrafię
    >odpowiedzieć, ale może masz rację.

    To nie to samo. Krotkofalowiec ma licencje i pracuje na innych
    czestotliwosciach. Krotkofalowiec otrzymuje prefix, prawo do stosowania
    mocy 10 lub 20 krotnie wiekszej niz CB-radiowiec i pare innych przywilejow
    opisanych w prawie telekomunikacyjnym.
    CB-radiowiec to obywatel posidajacy radiotelefon pracujacy w pasmie
    obywatelskim 27 Mhz. Jego prawem jest pluc sie w sitko zwane mikrofonem i
    cieszyc sie ze swobod obywatelskich.:)