    From: "Nick(i)" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: C.d. sprawa o zaprzeczenie ojcostwa
    Date: Wed, 16 Feb 2005 15:09:02 +0100

    bo wrote:

    > Jesli sie pani nie podoba, nie trzeba czytac..

    ale mi wolno, od tego ta grupa jest dyskusyjna i dostepna dla kazdego ze moge sobie
    to komentowac :P

    > Wiem, ze namieszala pani w swym pytaniu i teraz szuka szany
    > dokopania, ale ... to takie malostkowe....

    ustalmy ze ja nic nie namieszalam w swoim watku....
    piszac 3 proste zdania okazalo sie ze sa ludzie (Pan, Panie Bo) ktorzy odszukuja sie
    spraw ktorych
    nie ma albo ktore nie maja znaczenia, no coz, nie wiem co mial na celu Panskie
    domniemywanie czy
    raczej niedoczytanie ale coz nie mnie prostowac czyjes skrzywione myslenie

    Niech pan bedzie troche bardziej konkretny i nie czyta miedzy wierszami....

    > Umowmy sie, ze juz siep ani "odgryzla"

    nie mialam tego w zamiarze...
    prosze znowu sie nie doszukiwac czegos czego nie ma...

    mialam nadzieje, ze zostane objasniona co ma przyslowiowy "piernik do wiatraka"...

    ale okazuje sie ze jednak nic ;-)

    a tak swoja droga wiecej dystansu zycze...

    --
    *****
    We are shaped by our thoughts, we become what we think.