eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoByły zięć oskarża Frasyniuka o korumpowanie urzędników i oszustwa na cle › Re: Były zięć oskarża Frasyniuka o korumpowanie urzędników i oszustwa na cle
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Były zięć oskarża Frasyniuka o korumpowanie urzędników i oszustwa
    na cle
    Date: Tue, 7 Jan 2020 21:17:06 +0100

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >https://autodiscover.warszawskagazeta.pl/polityka/i
    tem/4418-tylko-u-nas-klopoty-legendy-solidarnosci-by
    ly-ziec-oskarza-frasyniuka-o-korumpowanie-urzednikow
    -i-oszustwa-na-cle
> [...]

    >proceder nie byłby możliwy bez udziału jego teścia. To on jego
    >zdaniem był głównym bohaterem przestępczego procederu korumpowania
    >celników. W tamtym czasie Woźniak opisał śledczym jedną rozmowę, jaką
    >miał odbyć z Frasyniukiem: Dzwonię do Władka i mówię, że ,,zniknęło"
    >mi dziewięć tirów. Kierowcy ,,zapomnieli" podjechać na cło. Pytam, co
    >z tym robimy, a Władek: ,,Siedź cicho i nie pękaj, to się załatwi". I
    >załatwił. Śladu nie było, że jakiś transport wjechał do Polski. W
    >przestępczym procederze znaczenie miały punkty graniczne

    Taa ... a skad te tiry jechaly i co Jerzy nimi przewozil ?

    I jaki ma interes w oskarzaniu bylej zony i tescia ?

> [...]
    >mówi nam, uderzając się w pierś, jeden z wrocławskich sędziów.
    >Dodaje, że jest to chyba jedyna sprawa w Polsce, w której prezes
    >firmy uwikłanej w proceder przestępstw skarbowych i korupcyjnych nie
    >ponosi żadnej odpowiedzialności, mimo że na dokumentach firmowych
    >widnieją jego podpisy. Mowa tu o córce Frasyniuka. Cała sprawa
    >,,wrocławskich celników" została rozbita na dwa procesy. Doszło do
    >kuriozum. W jednym sędzia uznaje za wiarygodne tłumaczenia Woźniaka.
    >Natomiast drugi sędzia, niemalże z pokoju obok, Zbigniew Muszyński w
    >prowadzonym procesie nie daje wiary tymże zeznaniom.

    Hm, a to nie jest normalne ?
    Szczegolnie jak uznac, ze watpliwosci nalezy tlumaczyc na korzysc
    oskarzonego ...

    >Prokuratura Krajowa, wydział zamiejscowy ze Szczecina, bada obecnie
    >akta tej sprawy, ściągnięto je z wrocławskiego Sądu Okręgowego na
    >początku października - opowiada nam informator.

    Blizej nie bylo ? Czy przez Szczecin jechali ?

    > Mało tego, Frasyniuk zarówno wtedy, jak i potem twierdził, że nie
    > wiedział, kim jest jego były zięć, co jest kuriozalnym
    > tłumaczeniem - mówi nasz informator. Śledczy, zdaniem naszego
    > rozmówcy, w tamtym czasie mieli z tych tłumaczeń niezły ubaw.

    Bo to taki ziec to oczywiscie mowi szczerze czym sie zajmuje ...

    J.