  • Data: 2022-07-08 11:08:04
    Temat: Re: Byłam w Warszawie źle zaparkowałam
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak u mnie przed blokiem.
    > Kurtałka, nie wiem, kto tam parkuje na zakazie, ale straż jest minimum raz w
    tygodniu (jak nie ma ich przez 3 dni to już zastawiony cały zakaz aż do przejścia dla
    pieszych) - wątpię, by wciąż ci sami, chyba że desperaci, ale z drugiej strony za
    bardzo nie wiem, kto nowy miałby tam chcieć parkować (poza buraczanymi przyjezdnymi
    klientami nieszczęsnej żabki - żeby do żabki jechać samochodem to trzeba być debilem)
    - ulica ślepa, przy niej mój blok i dwa biurowce.

    Trzeba fotografować i wysyłać do SM lub na email stopagresjidrogowej.
    Raz drugi 5ty dziesiąty dostanie taki delikwent list, to mu się odechce
    do Żabki samochodem przyjeżdżać.
    Wyślij mi na email nazwę tej ulicy, jak będę u wnuczki za 2 dni to
    przyjadę za darmo autobusem ,jeśli nie będą strajkować, i zrobię zdjęcia.