  • Data: 2022-07-08 11:23:31
    Temat: Re: Byłam w Warszawie źle zaparkowałam
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Jul 2022 22:21:31 +0200, Monika Głowacka napisał(a):

    > koleżanka kierująca pamięta, że tak
    > postawiła samochód, kołami wjechała na trawnik i poszła na 45 minut
    > załatwiać sprawy.

    Żeby nie było, że problem dotyczy tylko osób z mniejszych miejscowości; u
    mnie przed blokiem - w mieście podobno milionowym - mieszkańcy zrobili
    sobie parking na trawniku. Dopiero kiedy spółdzielnia postawiła solidne
    paliki, okazało się, że jednak da się zaparkować niekoniecznie pod oknem i
    przejść kawalątek, zaś trawnik się zazielenił i już nie wygląda jak
    klepisko.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek