  • 11. Data: 2005-12-27 14:12:13
    Temat: Re: Bush szpicluje rozmowy telefoniczne w Pcimiu
    Od: O...@s...se (pan Piotr Glownia)

    In article <dorh09$7vo$1@news.onet.pl>, "Cyc" <r...@r...pl> wrote:

    >Użytkownik "Przemek R..."
    a.pl> napisał w
> [...]
    >rzeczy jego rzeczywiste ideowe preferencje .
    >Ocena zalezy od doraznego , wylacznie na konkretny temat prezentowanego
    >stanowiska .
    >Dzisiejszy komuch , jutro jest moherowcem a qwczorajszy zyd , pojutrze jest
    >antysemita i to jest najbardziej charakterystyczna cecha tej grupy !!!.
    >Jak sie komus nie pdopba , ze nazywany jest naprzemian wspomnianymi
    >przymiotnikami , ie musi tu zagladac a grozenie sadami jest tu tak sami milo
    >widziane , jak rozbeltane w podawanym do ryby , sosie zydowskim , gowno .

    Grupa na ktorej moga sie wypowiadac antysemici nie dostawszy
    szabla przez leb to nie demokratyczna grupa, lecz grupa rezimu
    panstwa policyjnego.

    Piotr Glownia, szlachcic polski koronny

    Piotr Glownia, szlachcic polski koronny
    Wolnosc, Samowystarczalnosc, Ksenofobia i Szlachta = Polska Niepodlegla zyje!
    Obywatele Polski 2005: 25% Slowianie/Szlachta/,50% Germanie/Panszczyzniani/.
    Poland is not dead yet Anti-Semites. We _will_ kill you. Remember us Polish?

  • 12. Data: 2005-12-27 14:35:40
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 27.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    [...]

    > gowniarskei watki, nastepnie zaczynawydzwaniac po miejscach pracy
    > swoich rozmowcow i ich oczerniac u szefow.

    Znów Ci się coś pomerdało.
    Ja dzwoniłem do Ciebie. I byłeś wyjątkowo zahukany. Kompletne przeciwieństwo
    tego co prezentujesz przez internet.
    Ale miło mi że tak mnie kojarzysz.
    Będzie soczystszy ROTFL.

    --
    Piotrek

  • 13. Data: 2005-12-27 14:45:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <p...@r...net> napisał w wiadomości
    > Dnia 27.12.2005 Przemek R...
    > <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    > gazeta.pl> napisal/a:
    >
    > [...]
    >
    > Znów Ci się coś pomerdało.
    > Ja dzwoniłem do Ciebie.

    nie tylko do mnie, wiem o tobie wiecej niz ci sie wydaje

    >I byłeś wyjątkowo zahukany. Kompletne przeciwieństwo
    > tego co prezentujesz przez internet.

    bo nie mialem zamiaru z toba rozmawiac?

    P.

  • 14. Data: 2005-12-27 15:09:16
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Zawarto's'c nagl'owka ["Followup-To:" pl.soc.prawo.]
    gazeta.pl> napisal/a:

    > Użytkownik "Piotrek Roczniak" <p...@r...net> napisał w wiadomości

    > nie tylko do mnie, wiem o tobie wiecej niz ci sie wydaje

    Najwyraźniej wiesz o mnie więcej niż sam o mnie wiesz - albowiem:
    bzdurzysz. Jak zwykle zresztą.

    > bo nie mialem zamiaru z toba rozmawiac?

    Bo zgłupiałeś do reszty gdy się okazało że nie jesteś tak nietykalny jak
    Ci się zdawało.

    --
    Piotrek

  • 15. Data: 2005-12-27 15:20:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Najwyraźniej wiesz o mnie więcej niż sam o mnie wiesz - albowiem:
    > bzdurzysz. Jak zwykle zresztą.

    kontaktowaly sie ze mna osoby przy ktorych tez cwianiaczyles, i prosily
    bym -cytuje- 'draniowi' nie odpuszczal, niech pozna co do odpowiezialnosc

    > Bo zgłupiałeś do reszty gdy się okazało że nie jesteś tak nietykalny jak
    > Ci się zdawało.

    nie zglupialem tylko powiedzialem ze sie ustosunkowalem na useniecie nie
    bede sie wdawac w bezsensowne rozmowy,
    (czlowiek po pulikacji przerobionego mojego zdjecia gdy dowiedział sie
    on-line ze istneija pewne granice zabaw zaczal wydzwaniac i pytac sie
    czy wyrazam zgode na pozostawienie zdjecia na stronie, brak sprzeciwu
    zrozumie jako zgode, .. rece opadaja)
    a skoro na stronie podalem moj numer telefonu to raczej zaskoczeniem nie
    bylo.

    P.

  • 16. Data: 2005-12-27 16:13:03
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 27.12.2005 Przemek R... <p...@t...gaze\
    ta.pl> napisal/a:

    > kontaktowaly sie ze mna osoby przy ktorych tez cwianiaczyles, i prosily
    > bym -cytuje- 'draniowi' nie odpuszczal, niech pozna co do odpowiezialnosc

    Jak zwylkle, przeinaczasz, co nie pamiętasz to dopowiadasz, i unikasz
    niewygodnych dla Ciebie kwestii. Jak zwykle, pajacu.
    Po pierwsze: nie mam z nikim oprócz ciebie oczywiście, zatargów.
    Po drugie: To jak? przypomniałeś sobie aferę z dzwonieniem do pracy? Nie?
    Oczywiście że nie bo, jak zwykle, coś Ci się posrało. Nabździć jednakowoż
    zdążyłeś.

    A teraz niby co robisz? Trolu?

    --
    Piotrek

  • 17. Data: 2005-12-27 16:48:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak zwylkle, przeinaczasz, co nie pamiętasz to dopowiadasz, i unikasz
    > niewygodnych dla Ciebie kwestii. Jak zwykle, pajacu.

    ktore dokladnie przeinaczylem i jakiej kwesti unikam?

    > Po pierwsze: nie mam z nikim oprócz ciebie oczywiście, zatargów.

    zabawne bo ja posiadam kilka meilow od Twoich 'przyjaciol' to co wyprawiasz
    na grupie lubelskiej to ponoc norma,
    a nie jednoraozy wybryk

    > Po drugie: To jak? przypomniałeś sobie aferę z dzwonieniem do pracy? Nie?
    > Oczywiście że nie bo, jak zwykle, coś Ci się posrało. Nabździć jednakowoż
    > zdążyłeś.

    a wskaz mi geniuszu w poscie moim fragment gdzie twierdze ze do mojego
    miejsca pracy dzwonisz !
    Nie wskazesz bo takiego nie ma, naucz sie czytac ze zrozumieniem.

    > A teraz niby co robisz? Trolu?

    w daje sie w bezsensowna rozmowe z Trollem.

    P.

  • 18. Data: 2005-12-30 18:22:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A teraz niby co robisz? Trolu?

    Leczy kompleksy?
    Udowadnia, że nawet schizofrenik paranoidalny może w demokratycznej Polsce pisać
    na grupie dyskusyjnej?
    Nie prościej olać debila niż zniżać się do jego poziomu ?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2005-12-30 19:52:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > pisać na grupie dyskusyjnej?
    > Nie prościej olać debila niż zniżać się do jego poziomu ?

    przepraszam a jaki Ty poziom prezentujesz?

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/cd2ee
    da628bcdf84?hl=pl&lr=

    nie mowiac o bystrosci:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/a0533