    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    From: O...@s...se (pan Piotr Glownia)
    Subject: Re: Bush szpicluje rozmowy telefoniczne w Pcimiu
    Date: Tue, 27 Dec 2005 14:10:08 GMT

    In article <dorh09$7vo$1@news.onet.pl>, "Cyc" <r...@r...pl> wrote:

    >Użytkownik "Przemek R..."
    a.pl> napisał w
> [...]
    >rzeczy jego rzeczywiste ideowe preferencje .
    >Ocena zalezy od doraznego , wylacznie na konkretny temat prezentowanego
    >stanowiska .
    >Dzisiejszy komuch , jutro jest moherowcem a qwczorajszy zyd , pojutrze jest
    >antysemita i to jest najbardziej charakterystyczna cecha tej grupy !!!.
    >Jak sie komus nie pdopba , ze nazywany jest naprzemian wspomnianymi
    >przymiotnikami , ie musi tu zagladac a grozenie sadami jest tu tak sami milo
    >widziane , jak rozbeltane w podawanym do ryby , sosie zydowskim , gowno .

    Grupa na ktorej moga sie wypowiadac antysemici niedostawszy
    szabla przez leb to nie demokratyczna grupa, lecz grupa rezimu
    panstwa policyjnego.

    Piotr Glownia, szlachcic polski koronny
    Wolnosc, Samowystarczalnosc, Ksenofobia i Szlachta = Polska Niepodlegla zyje!
    Obywatele Polski 2005: 25% Slowianie/Szlachta/,50% Germanie/Panszczyzniani/.
    Poland is not dead yet Anti-Semites. We _will_ kill you. Remember us Polish?