    From: "Cyc" <r...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bush szpicluje rozmowy telefoniczne w Pcimiu
    Date: Tue, 27 Dec 2005 14:51:29 +0100

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dorfea$s8q$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ciagany?
    >
    > Popatrz art 212 ust 2. ( i na przyszlosc 234, oraz 190 wedlug definicji
    art
    > 115 ust 12 bo to rowniez mialo miejsce)
    >
    > Fakt ze jeszcze kwitka nie dostales winika z tego ze na dzien dzisiejszy
    nie
    > usmiecha mi sie jezdzic
    > do lublina, jednak dla twojej infromacji jezeli chodzi o oszczestwa to
    przy
    > kazdym 'szczekaniu'
    > wydluzasz okres przedawnienia do roku. Wiec mi to jest akurat na reke. Na

    No w glowie sie nie miesci !.
    Ta grupa to jedna z cenniejszych kreacji jaka moze dac demokracja . Pozatym
    tylk glupiec bierze powaznie do siebie to , co inni o nim tu pisza .
    A Ty sadami kogos straszysz ?
    Jak uwazasz , ze jeste stu obrazany , to znajdz sobie innych "przyjaciol" na
    jakiejsc moderowanej grupie poswieconej np, Rydzykowi , gdzie mozna pisac o
    nim tylko dobrze .
    Na tej grupie kazden jest pedalem , zydem , bolszewikiem , komunista ,
    moherem lub czerwonym w zaleznosci kto i o kim pisze i nie maja nic do
    rzeczy jego rzeczywiste ideowe preferencje .
    Ocena zalezy od doraznego , wylacznie na konkretny temat prezentowanego
    stanowiska .
    Dzisiejszy komuch , jutro jest moherowcem a qwczorajszy zyd , pojutrze jest
    antysemita i to jest najbardziej charakterystyczna cecha tej grupy !!!.
    Jak sie komus nie pdopba , ze nazywany jest naprzemian wspomnianymi
    przymiotnikami , ie musi tu zagladac a grozenie sadami jest tu tak sami milo
    widziane , jak rozbeltane w podawanym do ryby , sosie zydowskim , gowno .

    cyc