  • 41. Data: 2007-07-26 12:28:20
    Temat: Re: Brudne zagrania Tele2
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f8a2ll$ubn$1@news.onet.pl...

    > Nagrywanej rozmowy się wyprze?

    Tak. W postępowaniu cywilnym ekspertyza fonoskopijna to rzadkość. Pomijając
    juz jakość nagrania, która nie zawsze się do ekspertyzy nadaje.

    > No myślę, że TELE2 już nie będzie sobie tym dupy zawracać.

    No właśnie.

  • 42. Data: 2007-07-26 12:33:10
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:f8a42c$l5e$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> typed:

    > Tak. W postępowaniu cywilnym ekspertyza fonoskopijna to rzadkość.
    > Pomijając juz jakość nagrania, która nie zawsze się do ekspertyzy
    > nadaje.

    No ja myślę, że TELE2 tak to wszystko archiwizuje, aby nie było szans na
    proces, bo klientowi coś strzeliło.

    --
    tbr

  • 43. Data: 2007-07-26 12:38:41
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jul 26, 2:33 pm, "Tiber" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> typed:

    > No ja myślę, że TELE2 tak to wszystko archiwizuje, aby nie było szans na

    Znajac TELE2 to sobie po prostu odpuszczą. Kiedyś z nudów poszedłem na
    szkolenie marketerów z T2. Oni maja zalecenie zeby rozmawiac z osobami
    starszymi, "wygldajacymi na nierozgarniete" itp. Szkoleniowiec mówił
    że taki 40 latek umowe przeczyta wyłapie co mu mniej wiecej nie bedzie
    grało i nawet jak weźmie to na 75% po 10 dniach zrezygnuje.Oni wiedza
    ze jada po bandzie i jesli ktos im to wytknie to od razu sie wycofuja
    ale póki czuja ze moga naciskac to nie maja oporów.

  • 44. Data: 2007-08-20 11:54:24
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To co podpisuje klient na przesyłce nie jest umową. Umowa jest zawierana
    > przez telefon. Klient podpisuje zlecenie preselekcji, które Tele2
    > przekazuje TPSA w celu ustawienia preselekcji. Podpisuje też zamówienie na
    > abonament. Ale nie podpisuje umowy jako takiej.

    Ale jak zrywa umowę przed upływem 12 miesięcy - płaci karę w wysokości 100
    zł.
    Moja znajoma po 8 miesiącach walki na pisma, osobistej, a później za
    pośrednictwem powiatowego rzecznika praw konsumentów, poddała się w obliczu
    rozprawy sądowej w sądzie w Warszawie (ponad 450 km dojazdu i brak gwarancji
    na pomyślny wyrok - koszty sądowe) i zapłaciła te 100 zł + 20 tyt. zrwania
    umowy i kosztów upomnienia. A preselekcję odwołała w TPSA po pierwszej
    otrzymanej fakturze, która to faktura jej dopiero uświadomiła, że jest w
    Tele2.
    Preselekcję (umowę z Tele2) podpisała u listonosza spotkanego na ulicy - bez
    patrzenia co podpisuje. I o to im chodzi, tak łapią klientów.
    WSm

  • 45. Data: 2007-08-20 16:09:44
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:fabvrh$mnc$1@achot.icm.edu.pl,
    wsm <w...@s...pl> typed:

    > Ale jak zrywa umowę przed upływem 12 miesięcy - płaci karę w
    > wysokości 100 zł.

    Normalna rzecz. Umowa lojalnościowa to umowa lojalnościowa.

    > Preselekcję (umowę z Tele2) podpisała u listonosza spotkanego na
    > ulicy - bez patrzenia co podpisuje. I o to im chodzi, tak łapią
    > klientów.

    Nie. To w Slovak Telecom, nieaktualnym podwykonawcy TELE2, była maniera
    "Dzień dobry, ja z telekomunikacji, chciałbym pani zoferować...".
    Lokalny podwykonawca TELE2 ma żelazne warunki w tym względzie
    (oczywiście ustalone przez samo TELE2): przedstawienie na początku
    rozmowy, podanie firmy, celu rozmowy. A w tekście czytanej umowie
    kilkadziesiąt razy pada sformułowanie "Tele dwa". Jeśli ktoś do końca
    rozmowy telefonicznej klient nie załapał z kim rozmawia, to sorry, można
    conajwyżej pożałować niedorozwoju umysłowego. A dla ciekawostki - z
    autopsji znam przypadki, że ludzi w połowie czytania umowy oświecało, że
    gadają z TELE2...

    --
    tbr