  • 71. Data: 2005-09-06 17:47:46
    Temat: Re: Brawurowa akcja SOK (przydlugie)
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:431db36b$1$6509$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Wlasnie przyglupawy homofobie obraziles JEDYNEGO kompetentnego czlonka tej
    > grupy znajacego prawo. Won stad.

    Twoje znane powszechnie ograniczenie umysłowe nie pozwala ci na jakikolwiek osąd
    czyjejkolwiek kompetencji w jakiejkolwiek dziedzinie.
    Masz innych za ślepych?

  • 72. Data: 2005-09-06 18:52:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Jakie "znamiona" drogi mają schody prowadzące do przejścia
    podziemnego lub
    > kładki nad jezdnią?

    Po pierwsze w tym wątku dyskutujemy o przejściu podziemnym, a nie
    schodach. Ale ten fakt nie zmienia nic w konstatacji, iż schody mogą
    być w obrębie DROGI dla pieszych. Taką drogą mogą być przykładowo
    alejki parkowe, jakieś tam deptaki - i przecież z tego powodu. że
    nagle w pewnym momencie jest jakiś schód drogą być nie przestają.

    > Jest nadzieja, że zrozumiesz czy dalej przypominać to będzie
    > dyskusję ze świnią o gwiazdach?

    Nigdy nie próbowałem, wiec nie wiem, jak się to kończy. Ty widzę masz
    doświadczenie :-)

  • 73. Data: 2005-09-06 18:55:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie przyglupawy homofobie obraziłeś JEDYNEGO kompetentnego
    członka tej
    > grupy znającego prawo. Won stad.

    Leszek, to przykład człowieka, który po prostu nie potrafi ścierpieć,
    że ktoś ma odmienne do niego zdanie i tyle. On nie dopuszcza do siebie
    nawet myśli, że może być w błędzie, że być może nie ma racji. Co
    zresztą nie znaczy wcale, że Leszek prawa nie zna. On po prostu
    jedynie nie potrafi w sposób cywilizowany wyrażać swoich opinii i
    tyle.

  • 74. Data: 2005-09-06 19:01:06
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Po pierwsze w tym wątku dyskutujemy o przejściu podziemnym, a nie
    > schodach.

    Przejście podziemne składa się ze schodów i kawałka powierzchni płaskiej. Nie
    wiedziałeś??

    No a co z korytarzem hotelowym na XII piętrze? Droga to czy nie droga. Sprawdź
    definicję;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 75. Data: 2005-09-06 19:10:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Przejście podziemne składa się ze schodów i kawałka powierzchni
    płaskiej. Nie
    > wiedziałeś??

    Każde?

    > No a co z korytarzem hotelowym na XII piętrze? Droga to czy nie
    droga. Sprawdź
    > definicję;))

    Spróbujmy się zastanowić. We Wrocławiu i Warszawie przykładowo (pewnie
    gdzie indziej też, ale tam widziałem) są takie piętrowe parkingi. Tam
    samochodziki stoją jeden nad drugim. Pod dachem. I pochylnie mają
    (pewnie zamiast schodów). Myślisz, że te samochody jeżdżą po drogach,
    czy po korytarzach w tych garażach?

  • 76. Data: 2005-09-07 15:40:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > On po prostu
    > jedynie nie potrafi w sposób cywilizowany wyrażać swoich opinii i
    > tyle.

    Dla mnie cala powyzsza definicja miesci sie w krótkim słowie "cham". Ale ty
    jako prawnik, lubisz ubierac definicje w bardziej rozbudowane zdania.
    Niemniej widzisz zapewne, ze nie masz w nim partnera do dyskusji.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt