  • 1. Data: 2005-08-26 12:58:08
    Temat: ubliżanie
    Od: "urszula" <u...@o...pl>

    Witam;
    Mój były mąż zasypuje mnie sms'ami w których mi ubliża i wyzywa od szmaty,
    k...itd. Mam tego powoli dość, czy jest na takie postępowanie jakiś paragraf
    i czy sms'y są jakimkolwiek dowodem?

    Pozdrawiam
    urszula

  • 2. Data: 2005-08-26 13:17:29
    Temat: Re: ubliżanie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "urszula" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mój były mąż zasypuje mnie sms'ami w których mi ubliża i wyzywa od szmaty,
    > k...itd. Mam tego powoli dość, czy jest na takie postępowanie jakiś

    smsy, pozniej potwierdzone u operatora na pewno beda .

    A przestepstwo jest z art 216 kodeksu karnego , ale jezlei go np zdradzilas
    , czy w ogle z twojej winy sie to wszystko rozpadlo to szczerze watpie by
    dostal jakis wyrok.
    Naprawde zdziwilbym sie , bo w par 3 tego art czytamy
    "Jezeli zniewage wywolalo wyzywajace zachowanie sie pokrzywdzonego albo
    jezlei pokrzywdzony odpowiedzial naruszeniem nietykalnosci cielesnej lub
    zneiwaga wzajemna sad moze odsatpic od wymierzenia kary"

    P.

  • 3. Data: 2005-08-26 14:41:39
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:den4p9$tb$1@inews.gazeta.pl...

    > A przestepstwo jest z art 216 kodeksu karnego , ale jezlei go np
    zdradzilas
    > , czy w ogle z twojej winy sie to wszystko rozpadlo to szczerze watpie by
    > dostal jakis wyrok.

    Przeczytasz w poscie , to byly maz . ciagle mnie zasypuje .

    Zatem jezeli to byly maz , to gdzie tutaj moze byc mowa o zdradzie ?

    Sprawa wina zostala juz rozwiazana albo i nie , ale mamy rozwod .
    Wiec ta Pani jest dla tego Pana osoba obca ??? TAK

    Cytujesz 3 paragraf :

    Czy obecne prowadzenie sie za reke tej Pani z nowym Panem jest wykroczeniem
    ???
    Uwazasz ze ta kobieta bije swojego bylego meza ? :)))
    O zniewadze wzajemnej niestety nie ma zadnych informacji , wiec dla swojego
    dobra kobieta nie powinna odpowiadac na sms .

    Jacek

  • 4. Data: 2005-08-26 14:52:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > jezlei pokrzywdzony odpowiedzial naruszeniem nietykalnosci cielesnej lub
    > zneiwaga wzajemna sad moze odsatpic od wymierzenia kary"

    Zdrada nie jest wyzywającym wychowaniem pokrzywdzonego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-08-26 15:47:10
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zdrada nie jest wyzywającym _wychowaniem_ pokrzywdzonego.

    jest,
    da się w ten sposób chłopa/babę wyzywająco wychować :D

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 6. Data: 2005-08-26 16:18:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Cytujesz 3 paragraf :
    >
    > Czy obecne prowadzenie sie za reke tej Pani z nowym Panem jest

    nie rozumiem o co ci chodzi

    P.

  • 7. Data: 2005-08-26 16:20:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zdrada nie jest wyzywającym wychowaniem pokrzywdzonego.

    ale potrafi naprawde psychike na jakis czas zmienic, da sie to ewentualnie
    podciagnac
    pod "chwilowa niepoczytalnosc" ?

    P.

  • 8. Data: 2005-08-26 20:16:33
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    wyjatkowo sie z toba zgodze Przemus
    to jakies bzdury sa, albo ja nie widze calego textu ;)

  • 9. Data: 2005-08-28 21:31:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > ale potrafi naprawde psychike na jakis czas zmienic, da sie to ewentualnie
    > podciagnac
    > pod "chwilowa niepoczytalnosc" ?

    A czy ja wyglądam na psychiatrę? I co to ma do rzeczy.

  • 10. Data: 2005-08-29 09:36:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A czy ja wyglądam na psychiatrę?
    > I co to ma do rzeczy.