  • 61. Data: 2005-09-01 22:28:18
    Temat: Re: Brawurowa akcja SOK (przydlugie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:df7eck$lv2$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    chodnikach,
    > alejkach, przejeżdżają przez przejścia dla pieszych, robią dosłownie
    co chcą
    > i jakoś nikt ich nie próbuje zatrzymać, piesi nie sprawiają wrażenie
    jakby
    > chcieli coś kombinować z laskami, parasolami czy reklamówkami, tylko
    ładnie
    > uskakują coś tem ew. mamrocząc. Niekiedy trafi się bohater, który
    poujada
    > głośniej jak już młodzian na rowerze daleko.
    > Naturalnie potępiam takie wybryki (rowerzystów).

    Z racji tego co robię, to mam trochę szerszy przegląd skutków. Sam
    osobiście nigdy wkładania laski nie widziałem. Za to grabie zarobił
    mój kolega jadąc na moim rowerze. Ale zdarzenie znam z opowieści.

    > 1. Dziwne. Dotąd sądziłem, że sędzia Lynch specjalizował się w
    > pozaprocesowym stosowaniu kary polegającej na umieszczaniu
    delikwenta w
    > pozycji wertykalnej przy jednoczesnym pozbawieniu go kontaktu z
    podłożem.
    > Praktyka, zwana od nazwiska wynalazcy - linczowaniem, nieuchronnie
    kończyła
    > się zgonem. Jakim zatem cudem zlinczowanemu rowerzyście założono
    sprawę
    > karną?

    Nie do końca go zlinczowali. :-)

    > 2. Sytuacja ta jest możliwa jedynie w okolicznościach rażącej
    dysproporcji
    > liczebnej rowerzysta/tłuszcza.

    Była rażąca. Zleciało się kilkadziesiąt osób. A rowerzysta jeszcze
    wdał się w pyskówkę z podchmielonymi członkami rodziny dziecka.

  • 62. Data: 2005-09-01 22:30:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > A to już twoja, całkowicie indywidualna interpretacja. Dlaczego
    tunel pod
    > dworcem jest a korytarz w hotelu nie jest "drogą dla pieszych"??
    > Brniesz w głupocie coraz głębiej.

    Zajrzyj sobie do ustawy o drogach, albo do Polskiej Normy, a
    zrozumiesz, czemu korytarz nie jest drogą. nie chce mi się Ci
    fundamentalnych rzeczy wyjaśniać, bo odnoszę wrażenie, że grasz
    większego ... niż jesteś.

  • 63. Data: 2005-09-02 12:44:33
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Zajrzyj sobie do ustawy o drogach,

    I w niej znajdziesz to że kładka nad jezdnią lub tunel podziemny jest drogą? Nie
    graj mniejszego niż jesteś;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 64. Data: 2005-09-02 19:48:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I w niej znajdziesz to że kładka nad jezdnią lub tunel podziemny
    jest drogą? Nie
    > graj mniejszego niż jesteś;))

    Leszku! Spróbujmy metodą małych kroczków. Czy Twoim zdaniem droga -
    taka zwykła załóżmy asfaltowa - przestaje być drogą tylko z tego
    powodu, że nagle przechodzi tunelem pod torami kolejowymi?

  • 65. Data: 2005-09-06 08:58:48
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Leszku! Spróbujmy metodą małych kroczków. Czy Twoim zdaniem droga -
    > taka zwykła załóżmy asfaltowa - przestaje być drogą tylko z tego
    > powodu, że nagle przechodzi tunelem pod torami kolejowymi?

    droga - wydzielony pas terenu składający się z jezdni, pobocza, chodnika, drogi
    dla pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z torowiskiem pojazdów szynowych
    znajdującym się w obrębie tego pasa, przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów,
    ruchu pieszych, jazdy wierzchem lub pędzenia zwierząt;

    Znasz to? Widzisz co to droga? Pas terenu składający się z kilku składników. Z
    jakich składników składają się schody po których schodzi się do przejścia
    podziemnego? Widzisz gdzieś w ustawie słowo poręcz? A czym taki tunel różni się
    od korytarza hotelowego? Przecież to też droga dla pieszych.Pozostaw
    interpretacje przepisów mądrzejszym od siebie.

  • 66. Data: 2005-09-06 14:09:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    wiadomości

> [...]
    > od korytarza hotelowego? Przecież to też droga dla pieszych.Pozostaw
    > interpretacje przepisów mądrzejszym od siebie.

    Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania taka zwykła droga z rowem,
    chodnikiem i asfaltowym dywanikiem nie jest drogą, bo nie ma torowiska
    pojazdów szynowych?

  • 67. Data: 2005-09-06 14:59:58
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania taka zwykła droga z rowem,
    > chodnikiem i asfaltowym dywanikiem nie jest drogą, bo nie ma torowiska
    > pojazdów szynowych?

    Rżniesz głupa czy nim jesteś?

  • 68. Data: 2005-09-06 15:03:34
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania taka zwykła droga z rowem,
    > chodnikiem i asfaltowym dywanikiem nie jest drogą, bo nie ma torowiska
    > pojazdów szynowych?

    Jakie "znamiona" drogi mają schody prowadzące do przejścia podziemnego lub
    kładki nad jezdnią? Jest nadzieja, że zrozumiesz czy dalej przypominać to będzie
    dyskusję ze świnią o gwiazdach?

  • 69. Data: 2005-09-06 15:35:45
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Rżniesz głupa czy nim jesteś?

    Wlasnie przyglupawy homofobie obraziles JEDYNEGO kompetentnego czlonka tej
    grupy znajacego prawo. Won stad.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 70. Data: 2005-09-06 17:45:18
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie przyglupawy homofobie obraziles JEDYNEGO

    Z tobą jedyny, ujawniony pedałku nikt na tej grupie nie dyskutuje.Nie widzisz
    tego?