  • Data: 2010-10-06 20:42:23
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2010 21:55, Liwiusz pisze:

    > Raczej Ty bredzisz. Po to mamy takie pojęcia jak nieletni, małoletni
    > itd., ponieważ uznajemy, że dzieci mogą w niektórych sytuacjach nie
    > podejmować racjonalnych decyzji.

    Cóż, najwyraźniej sądzisz po sobie.

    > Z tego powodu nie sprzedajemy im papierosów, alkoholu (i da się to
    > obronić nawet z bardzo liberalnego punktu widzenia na państwo), tak samo
    > powinno być dopalaczami. Natomiast dorośli powinni móc truć się tak jak
    > chcą.

    Tylko te sklepy pozamykali bez związku (oficjalnie) z nieletnimi. To po
    pierwsze.

    Po drugie, jak już chcesz być konsekwentny - domagaj się zamknięcia
    każdego sklepu który sprzedaje nieletnim cokolwiek, co może zaszkodzić.
    Np. sklepy modelarskie (klej - wąchanie), stacje paliw (paliwo - ktoś
    się może nawąchać albo coś podpalić), apteki (na wstępie wymienię Amol,
    szałwię i syrop na kaszel), sklepy z artykułami budowlanymi (kleje,
    farby, piły, siekiery, młoty, tasaki, gwoździe)... Mam dalej wymieniać?